וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס ברמז על גררו: "לפעמים זה לא מסתדר עם שחקנים מסוימים"

חלוץ בית"ר לא שותף ב-0:4 על כפר קאסם, המאמן: "כל שחקן יודע את מעמדו. אנחנו במו"מ עם שוער". וגם: מדוע קשטן לא אימן?

משחק הגביע הראשון של העונה לא הציב קשיים מיוחדים בפני בית"ר ירושלים, שעלתה הערב (ראשון) לשמינית הגמר בזכות 0:4 מוחץ על מ.ס. כפר קאסם. שער ובישול של דנילו אספרייה, ושערים של יון ניקולאסקו, בר כהן ועצמי של יזן נסאר, שלחו את הקבוצה מהליגה הלאומית להתמקד בהישרדות בליגת המשנה.

"עשינו את זה כמו שצריך, באנו מוכנים מההתחלה. לפעמים כשאתה פייבוריט מול קבוצה שסוגרת ומקשה אתה יכול לרדוף עד הדקות האחרונות, וזה קשה. היינו מסודרים בהגנה ובהתקפה, לחצנו גבוה והגיע לנו. לא רצינו שההפתעה תהיה פה, שמח שעשינו את זה חלק", סיכם יוסי אבוקסיס את המשחק.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים: דנילו אספרייה, ירדן שועה, יון ניקולאסקו. קובי אליהו
ניצחון משכנע של בית"ר ירושלים. אספרייה, שועה וניקולאסקו/קובי אליהו

מאמנה של בית"ר ירושלים נשאל על השפעת הרחקתו של דואגי מאלה בדקה ה-49, והשיב: "גם במחצית הראשונה מול 11 שחקנים כבשנו, שלטנו והם לא הגיעו למצב. היינו קרובים יותר לכבוש את השני מאשר הם את השוויון. מרוצה מהגישה של השחקנים".

על עתידו של אדוארדו גררו שלא שותף: "כל שחקן יודע את המעמד שלו, בטח הזרים, לפעמים זה לא מסתדר עם שחקנים מסוימים וזה בסדר, זה הכדורגל. צריך לפרגן למי שכן שיחק היום".

אבוקסיס התייחס גם לחיפושים אחרי שוער זר לקראת חלון ההעברות בינואר: "בוחנים שוער, אנחנו במשא ומתן. אין הרבה מקום לזרים, זה בעייתי אצלנו וננסה אולי לצרף זר שישי. אנחנו רוצים להתחזק בכמה עמדות - אולי עוד שחקן בחלק ההתקפי, תלוי אם זה זר או ישראלי".

יון ניקולאסקו אמר: "שיחקנו טוב מאוד, אגרסיביים מההתחלה. היינו יכולים להבקיע שישה-שבעה שערים, עבדנו קשה השבוע ובגלל זה ניצחנו 0:4. החיבור לקהל? אני כובש שערים ובגלל זה האוהדים אוהבים אותי, גם אני אוהב אותם".

ליאור ראובן, עוזר מאמן מ.ס. כפר קאסם. קובי אליהו
"התפרקנו וזה לא צריך לקרות". ליאור ראובן/קובי אליהו

עוזר מאמן כפר קאסם ליאור ראובן, שעמד על הקווים במקומו של תומר קשטן המורחק, הודה: "פערי הרמות ידועים, בית"ר יותר טובים מאיתנו. במחצית הראשונה נראינו יותר טוב, עמדנו טוב, לא עלינו למחצית השנייה, התפרקנו אחרי האדום וזה לא צריך לקרות. לא אוהב להתעסק בשיפוט, מה שהיה היה, אי אפשר להזיז את הגלגל אחורה. השחקנים עשו את המקסימום, אי אפשר לבוא אליהם בטענות".

על השלכות התוצאה להמשך: "ליגה וגביע אלה שני דברים שונים. התוצאה משפיעה, אבל יש זמן להרים את השחקנים. הם נתנו הכל. הלחם והחמאה זה הליגה, אנחנו בתחתית ורוצים להמשיך במומנטום אחרי שני ניצחונות".

על הסיבה שקשטן לא אימן: "הייתה ועדת משמעת, אני פה לכל דבר שהוא צריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully