וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי עירוני נס ציונה ביקרו בשבעה של אלין אהוד ז"ל

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 19:07

במועדון עומדים לצד משפחתה של הילדה בת ה-3 שנהרגה כתוצאה מקריסה של גדר בטיחות. אחיה הגדולים משחקים במחלקת הנוער של המועדון: "נעמוד לצידם בכל מה שיידרש"

סיפורה הטראגי של הילדה אלין אהוד ז"ל זעזע רבים בסוף השבוע האחרון לאחר שבת ה-3 מנס ציונה נפגעה כתוצאה מקריסה של גדר בטיחות בגן משחקים בעיר וכתוצאה מהפגיעה נפטרה.

אחיה הגדולים של אלין הקטנה משחקים במחלקת הנוער של עירוני נס ציונה והערב (ראשון) הגיעו מאמן הקבוצה אלעד חסין, המנהל המקצועי איתמר רוזנברג והשחקנים ליאור קררה ותומר לוינסון לבקר בשבעה, לנחם את המשפחה האבלה ולשמח ולו במעט את הילדים, לפי הודעת המועדון. "ליבנו יוצא את משפחת אהוד, אנו מייחלים שלא ידעו עוד צער ונעמוד לצידם בכל מה שיידרש".

היום פורסם כי משפחתה של אלין החליטה לתרום את קרניות עיניה, כך עדכן המרכז להשתלות.

אלין אהוד בת השלוש מנס ציונה שנהרגה מקריסת מעקה בטיחות. ללא, באדיבות המשפחה
אלין אהוד ז"ל/באדיבות המשפחה, ללא

נסיבות מותה של אלין עדיין נמצאות בתחקיר ומעיריית נס ציונה נמסר כי מתחקיר ראשוני של האירוע עלה כי מדובר בשער סמוך לגינה - שהוצא ממקומו לפני יומיים. "העירייה תוסיף לחקור את האירוע הקשה בשיתוף מלא עם משטרת ישראל", כתבו בהודעתם. "עיריית נס ציונה כואבת ואבלה על האירוע הטרגי שהתרחש אחר הצהריים בעיר, ושולחת תנחומים למשפחתה של הילדה. צוותי אגף החינוך והשירות הפסיכולוגי בעיר מעניקים סיוע וליווי למשפחה ועוטפים את המשפחה ברגעיה הקשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully