וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר "חסר האחריות" מסבך עוד יותר את באיירן מינכן

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 18:17

איך חוזרים מהפגרה? באיירן תקבל סגל שמורכב משחקנים תשושים, מאוכזבים ופצועים: ביקורת על השוער שנפצע, פליק בונה עליו לעתיד אבל מחפש מחליף

תקציר: באיירן מינכן - ורדר ברמן 1:6/ספורט1

באיירן מינכן היא אחת מהקבוצות הבכירות בכדורגל האירופאי שלא ממש יודעת איך תחזור לפגרה אחרי המונדיאל. אתמול (שבת) היא התבשרה שהיא איבדה את מנואל נוייר עד תום העונה אחרי שנפצע בתאונת סקי, אבל זה לא מסתכם בזה.

השחקנים הגרמנים יגיעו אחרי אכזבה גדולה והדחה מוקדמת, ישנים שחקנים שעדיין פעילים בטורניר (קינגסלי קומאן, יוסיפ סטאנישיץ', בנז'מין פבאר ודאיו אופמקאנו), שני שחקנים נפצעו במהלך הטורניר (נוסייר מזראווי, לוקאס הרננדס), סאדיו מאנה נעדר מהטורניר בגלל פציעה, ובקבוצה חוששים מהחזרה לשגרה.

שוער באיירן מינכן מנואל נוייר אחרי פציעה בחופשת סקי. טוויטר, צילום מסך
לא עבר על החוקים. נוייר/צילום מסך, טוויטר

כמובן שהבעיה הראשית היא נוייר. "הבשורה הייתה שוק עבורנו", הודה המנכ"ל אוליבר קאן, וגם פרשן "בילד" הצהיר: "הוא התנהל בחוסר אחריות. להיפצע בחופשת סקי ולשבור את הרגל ולגמור את העונה? זה פשוט חוסר אחריות". עם זאת, יש לציין שאומנם על שחקני באיירן נאסר לקחת חלק בספורט אתגרי מסוכן, אבל סקי לא נחשב לענף מסוכן ואין איסור עליו, כך שנוייר לא עבר עבירה משמעתית.

כעת בקבוצה שוקלים כיצד לנהוג. באיירן הייתה רוצה להחזיר את אלכסנדר נובל, שעבר למונאקו בהשאלה, שמצדה כמובן לא תמהר לשחררו. בקבוצה פסלו את האפשרות להישאר עם סגל שכולל רק את סוון אולריך ויוהאנס שנק. בגרמניה גם טוענים שבאיירן לא מתכננת מהלך גדול יותר, והמאמן יוליאן נאגלסמן בונה על נוייר לעונה הבאה - בניגוד לפרסומים שטענו שבאיירן תחליט להשקיע במארק אנדרה טר שטגן או בקווין טראפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully