וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: השת"פ המעניין של ארסנל, הגבורה הספורטיבית של נכה צה"ל

IL MAKIAGE חתמה על הסכם רב שנתי כנותנת החסות הרשמית של קבוצת כדורגל הנשים של ארסנל. יום ההוקרה לנכי צה"ל: מצדיעים לרפי פלח, שהתעוור במלחמת ששת הימים והשתקם דרך הספורט

חולצת ארסנל. יחצ,
החולצה החדשה של בנות ארסנל/יחצ

IL MAKIAGE חתמה על הסכם רב שנתי כנותנת החסות הרשמית של קבוצת כדורגל הנשים של ארסנל. במסגרת החסות הלוגו של IL MAKIAGE יופיע על המדים הייצוגיים של שחקניות הקבוצה, תהיה נראות של המותג על גבי השילוט באיצטדיון האמירויות של מועדון ארסנל וכן יקודמו שיתופי פעולה שיווקיים בין המותגים לרבות קמפיין פרסומי.

יונתן ארן, מנכ"ל איל מקיאג' ישראל: "הפעילות הגלובלית של IL MAKIAGE גדלה בקצב מסחרר, עם ביסוס מעמדנו גם בשוק האנגלי נולד שיתוף הפעולה הייחודי הזה שחוגג נשים חזקות. אנחנו נרגשים מהשקת החיבור בין שני המותגים וגאים להמשיך לקחת חלק בעידוד נשים בכל העולם לשבור תקרות זכוכית ולפרוץ קדימה".

ג'ולייט סלוט, ראש המחלקה המסחרית בארסנל, אמרה: "ארסנל נמצאת בחזית כדורגל הנשים מאז 1987 וסצנת כדורגל הנשים נמצא בנקודת זינוק והתפתחות. ההצלחה של השחקניות עוררה עניין ואנחנו נחושים להמשיך לבנות את ההצלחה. התמיכה המדהימה שקיבלנו מהשותפים החדשים IL MAKIAGE אשר מחזיקים בערכים דומים לשלנו, תעזור לנו לפתח כדורגל נשים. אנחנו נרגשים לעבוד יחד כדי לתמוך בצמיחה המתמשכת של נשות ארסנל תוך כדי הצגת כוח, מיומנות, כישרון ושמחה שמחלחלים לכדורגל נשים".

יום הוקרה לפצועי צה"ל. יחצ,
רפי פלח/יחצ

היום הוא יום ההוקרה לפצועי ונכי צה"ל, המתקיים כחלק מחודש ההוקרה שמתרחש בימים אלו. במהלך חודש זה התקיימו אירועי הוקרה רבים של צה"ל בשיתוף פעולה עם ארגונים נוספים, ביניהם: "יחד לב אל לב" לפצועי צה"ל ומשפחותיהם, אירועי הוקרה בחילות והחטיבות בצה"ל וגם צעדת "צועדים ומצדיעים" שהתקיימה שבוע שעבר בהובלת אגף שיקום הנכים במשרד הביטחון וארגון נכי צה"ל. בצעדה השתתף רפי פלח, שצעד במקטע טבריה.

רפי שירת כלוחם וקצין בגדוד 601 של חיל ההנדסה. במהלך שירותו נפצע בהיותו קצין בפעילות מבצעית לאחר מלחמת ששת הימים מהתפוצצת מוקש ברמת הבניאס, והתעוור מעוצמת הפיצוץ. לאחר הפציעה החליט רפי שהוא לא מוותר, והשתקם בעזרת תחום הספורט. הוא החל להתאמן בתחומי ספורט רבים ואף הגיע להתחרות באולימפיאדות פראלימפיות. בשנת 1976 ו-1980 השתתף בענף האתלטיקה בתחרויות הדיפת כדור ברזל, קפיצה לרוחק ושחייה, ובשנת 1980 ו- 1992 היה חבר בנבחרת הכדורשער. הוא התחרה אף בג'ודו והשתתף בשנת 1978 באליפות ישראל. הוא נשוי בפעם השנייה ואב לשלושה ילדים, נמצא בתדירות יומיומית בבית הלוחם בת"א, אותו מקום בו השתקם בתחילת דרכו.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully