וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד תפתח עם עמר בשער, ויטור ויחזקאל בספק בהפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 13:27

אחרי שג'רפי הורחק וחסון נותח, אשדוד תציב את השוער הצעיר בין הקורות. ויטור ויחזקאל חולים ונעדרו מהאימון המסכם

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 בחוץ על הפועל באר שבע/ספורט1

מ.ס. אשדוד

שלוש שנים אחרי שנפגשו בגביע המדינה באותו הסיבוב והפועל באר שבע ניצחה בצורה דרמטית 3:4, ייפגשו מחר (שני, 19:30) שוב מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע באיצטדיון הי"א כשהמארחת תרצה להדיח את מחזיקת הגביע כבר בשלב כל כך מוקדם.

מ.ס. אשדוד ידעה לנצח את הפועל באר שבע העונה במחזור הראשון של ליגת העל באיצטדיון טרנר ובסוף השבוע יתקיים גם מפגש ליגה ביניהן שיפתח את הסיבוב השני בנוסף, כאמור, למשחק מחר. "הפועל באר שבע פייבוריטית, אבל אנחנו אוהבים משחקים כאלה", אמרו הבוקר באשדוד לקראת ההתמודדות.

הסיפור המרכזי באשדוד הוא בין הקורות. בקבוצה איפשרו בפגרת המונדיאל לשוער המשנה סהר חסון לצאת לניתוח. יתכן שניתן היה לדחות את הניתוח, אבל השוער התלונן על כאבים בברכו ובמועדון החליטו, אחרי התלבטויות, שחסון ייצא לניתוח וישאיר את עמדת השוער המחליף לתומר עמר הצעיר.

ביום חמישי הורחק מול בני ריינה השוער הראשון יואב ג'רפי ועמר נכנס לשחק כבר בחלק הראשון של המשחק. מחר הוא כבר יפתח בשער וינסה לעצור את ההתקפה הדומיננטית של הפועל באר שבע. "אם כל אחד לא ייתן מאה אחוז, אין לנו מה לבוא למשחק", אמר הבוקר שחקן באשדוד.

מי שאמורים לחזור מחר להרכב הם ננאד צבטקוביץ', טום בן זקן וג'ורדן סבן. התלבטות קיימת בחלק הקדמי בין אבנעזר ממאטה למוגיס זקאריה.

הרכב משוער: תומר עמר, זוהר זסנו, טום בן זקן, ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, גיל כהן, ז'ורדן סבן, נאור סבג, חמודי כנעאן, אדיר לוי, זקאריה מוגיס.

תומר עמר, שוער מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
הכל עליו. עמר/לירון מולדובן

הפועל באר שבע

על אף ההצגה שלו בחצי גמר גביע הטוטו ביום חמישי מול הפועל תל אביב, אריאל הרוש יחזור מחר לספסל בגביע המדינה במשחק החוץ של הפועל באר שבע מול מ.ס. אשדוד. מיד בסיום המשחק עידכן המאמן אליניב ברדה שהוא מתכוון להחזיר את עמרי גלזר לשער במשחק גביע המדינה ונראה שהוא יצמד לתכנית הזו.

ברדה צפוי לערוך כמה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בגביע הטוטו ויכול להיות שהוא יצטרך להסתדר ללא שגיב יחזקאל ומיגל ויטור, שחלו, נעדרו היום מהאימון המסכם ונמצאים בספק גדול. נראה שיחזקאל במצב קצת יותר טוב ממיגל ויטור. שאפי סוליימאנוב שהיה מעט חולה בימים האחרונים, עשוי לפתוח אם ירגיש בריא לגמרי. גם תומר יוספי ותומר חמד הבריאו אחרי מחלה ואמורים להיות בסגל. ברדה שוחח עם השחקנים על השערים ה"קלים מדי" שספגה הפועל באר שבע מול הפועל תל אביב והוא מצפה לראות את הקבוצה חוזרת מחר להציג את אותה רמת הגנה גבוהה שאיפיינה אותה במשחקים שלפני פגרת המונדיאל.

"במשחק הראשון העונה מול אשדוד בליגה הפסדנו בבית למרות שהיינו הרבה יותר טובים", הזכירו בהפועל באר שבע הבוקר. "נותרנו ב-10 שחקנים אחרי הרחקה ואשדוד ניצלה את זה כדי להסתגר ולצאת למתפרצות טובות. נצטרך לשחק חכם ולא לתת לאשדוד להבקיע ראשונה כי אז המשחק יהיה הרבה יותר קשה עבורנו", אמרו בבאר שבע שרוצה לשמור על הגביע בו זכתה בעונה שעברה. "יש לנו הרבה מה להפסיד במשחק הזה. ברור שזה משחק חוץ קשה אבל אנחנו קבוצה יותר טובה".

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, איאד אבו עביד, איתן טיבי, אור בלוריאן, דור מיכה, רועי גורדנה, שי אליאס, רמזי ספורי, אדריאן פאון, רותם חטואל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully