וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אום אל פאחם שואבת השראה מהמונדיאל ולא תרגלה פנדלים

11.12.2022 / 10:46

האדיה ושחקניו יארחו את מכבי תל אביב בגביע (20:00). בקבוצה הסבירו: "פנדלים במשחק זה לא כמו אימון. תשאלו את נבחרת ספרד"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 9.12/ספורט1

בהפועל אום אל פאחם מאמינים ביכולת שלהם להפתיע את מכבי תל אביב פעם נוספת. שלוש שנים אחרי שניצחו 2:3 באותו סיבוב של גביע המדינה את ולאדן איביץ' ושחקניו, משוכנעים במועדון מהליגה הלאומית שהם יכולים לעשות זאת שוב הערב (ראשון, 20:00).

הקבוצה חזרה מפגרת המונדיאל בצורה מצוינת עם ניצחון 1:4 בליגה ביום רביעי שעבר על הפועל רמת גן בחוץ. ריף מסיקה שכבש את שער הניצחון על מכבי תל אביב לפני שלוש שנים, כבש צמד מול הפועל רמת גן וסאמח מרעב הוסיף צמד בדרך לעוד ניצחון של הקבוצה תחת המאמן אדהם האדיה שעושה עבודה מצוינת, מאז הצטרף.

ריף מסיקה שחקן הפועל אום אל פאחם. מאור אלקסלסי
זכרונות טובים. מסיקה/מאור אלקסלסי
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

האדיה שלח אתמול את השחקנים אחרי אימון הבוקר עם מסר מאוד ברור: "במשחק אחד הכול אפשרי ויש לנו דוגמאות מצוינות גם מהמונדיאל", אמר באסיפה המאמן. האדיה העדיף לא לקיים תרגול של בעיטות פנדלים ואחד השחקנים הסביר הבוקר: "ראינו במונדיאל מה שווה תרגול של פנדלים. בסוף כשאתה ניגש לנקודה הלבנה זה אתה והנפש שלך והיכולת שלך להיות מרוכז ולהתגבר על כל הלחץ. באימון אתה יכול להבקיע 10 מ-10 פנדלים, אבל במשחק עם כל הלחץ, זה עולם אחר ויעידו על כך שחקני נבחרת ספרד".

במועדון זוכרים היטב את הניצחון ב-21 בדצמבר 2019 על מכבי תל אביב. "כשהם הובילו 0:2, רצינו שהמשחק יסתיים אבל בסוף זה נגמר כמו מהאגדות. זה משחק שלא ישכחו לעולם באום אל פאחם, רק חבל שלא יכולנו לעשות את השחזור בעיר שלנו ובאצטדיון שלנו. אבל גם בעכו יש לנו מאזן מצוין ואנחנו נגיע למשחק עם אמונה שאפשר לעשות את זה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully