וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי תוקף: "נבחרת פורטוגל ומנצ'סטר יונייטד אפסים!"

לפני אום אל פאחם בגביע, חלוץ מכבי תל אביב תייג את רונאלדו ותמך בו: "צריכים להתבייש על איך שהתייחסו אליו. לבכות יחד איתו"

אוהדי נבחרת מרוקו חוגגים באנטוורפן אחרי ההעפלה לחצי גמר מונדיאל 2022/טוויטר

ערן זהבי שמתכונן עם מכבי תל אביב למשחק הגביע שלה מחר נגד הפועל אום אל פאחם באצטדיון בעכו (ראשון, 20:00), תוקף את נבחרת פורטוגל ומנצ'סטר יונייטד. הכוכב של הצהובים לא אהב את היחס לו זכה כריסטיאנו רונאלדו בתקופה האחרונה והביע את הכעס שלו בסטורי באינסטגרם, אחרי שפורטוגל הפסידה למרוקו 1:0 ברבע גמר המונדיאל.

זהבי העלה תמונה של רונאלדו בדרך לחדר ההלבשה כשהוא בוכה וכתב: "בן אדם שיש לו הכל, השיג הכל, שבר כל שיא אפשרי, יורד ככה מהמגרש. זה מראה כמה הוא עוד יותר גדול, איזה תשוקה ואהבה למשחק יש לשחקן הזה. את זה אי אפשר ללמוד באף בית ספר לכדורגל, פשוט לראות את הסרטון ולבכות ביחד איתו".

זהבי גם תייג את רונאלדו והוסיף: "מנצ'סטר יונייטד ונבחרת פורטוגל צריכים להתבייש איך שהתייחסו אליו בחצי השנה האחרונה, אפסים!".

עוד הוסיף החלוץ הישראלי: "ראית איך הם מתעלמים ממך, אחר כך מגחכים עליך, אחר כך תוקפים אותך ובסוף בונים פסל בדמותך! אתה המלך, תודה על כל רגע של השראה ורגעים שנזכור לעד".

ערן זהבי תומך בכריסטיאנו רונאלדו ותוקף את מנצ'סטר יונייטד ונבחרת פורטוגל. אינסטגרם ערן זהבי, צילום מסך
ערן זהבי תומך בכריסטיאנו רונאלדו ותוקף את מנצ'סטר יונייטד ונבחרת פורטוגל/צילום מסך, אינסטגרם ערן זהבי
ערן זהבי תומך בכריסטיאנו רונאלדו. אינסטגרם ערן זהבי, צילום מסך
ערן זהבי תומך בכריסטיאנו רונאלדו/צילום מסך, אינסטגרם ערן זהבי

רונאלדו שוחרר לאחרונה ממנצ'סטר יונייטד ובשני המשחקים האחרונים של נבחרת פורטוגל במונדיאל, הוא ירד לספסל בגלל שהציג יכולת חלשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully