וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 נקודות ו-9 ריבאונדים של אבדיה לא מנעו עוד הפסד לוויזארדס

הישראלי גילה יכולת טובה, אך וושינגטון נוצחה פעם חמישית ברציפות - 121:111 באינדיאנה. 28 להילד אצל הפייסרס, פורזינגיס קלע 29

וושינגטון וויזארדס ספגה הלילה (בין שישי לשבת) את הפסדה החמישי ברציפות והשמיני בתשעת המשחקים האחרונים, כאשר נכנעה בחוץ 121:111 לאינדיאנה פייסרס בהיעדרו של בראדלי ביל הפצוע. דני אבדיה גילה יכולת טובה וסיים עם 14 נקודות לצד 9 ריבאונדים, אבל מי שנבחר שלושה מקומות אחריו בדראפט 2020, טייריס הליברטון, רשם דאבל-דאבל ויחד עם באדי הילד הוליך את המארחת לניצחון השני בשלושה מפגשים העונה עם הקבוצה מבירת ארצות הברית.

בקליעה מרחוק אבדיה שוב התקשה, וסיים עם 1/5 מעבר לקשת, אך הפורוורד, ששיחק 40 דקות ושוב נשאר על הפרקט יותר זמן מכל שחקן אחר בוושינגטון, תרם 5/6 בזריקות לשתיים ובנוסף מסר 4 אסיסטים, לצד חטיפה אחת ושלושה איבודים.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על טייריס הליברטון שחקן אינדיאנה פייסרס. רויטרס
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על טייריס הליברטון שחקן אינדיאנה פייסרס/רויטרס

היתרון החליף צד 14 פעמים במחצית הראשונה, שבסיומה הובילה אינדיאנה בהפרש של ארבע, לאחר שקריסטאפס פורזינגיס קלע 20 נקודות ולא החטיא זריקה. אלא שבחצי השני השמירה על הלטבי השתפרה, הוויזארדס נותרו עוד ועוד מאחור ככל שהסיום התקרב, וערב קליעה של 18 שלשות לפייסרס עזר להם לפתוח פער דו ספרתי ברבע האחרון.

פורזינגיס סיים עם 29 ו-9 ריבאונדים, קייל קוזמה הוסיף 27, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים וג'ורדן גודווין קלע 19 נקודות בקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור. הילד הוביל את קלעי המנצחת עם 28, הליברטון רשם 23 ומסר 11 אסיסטים ובנדיקט מת'ורין קלע 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully