וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: ניקול רובנוביץ' יוצאת לאליפות העולם בהרמת משקולות

תצא לבוגוטה, קולומביה שם תתחרה ביום שני באליפות העולם במשקל 71 ק"ג. פתיחה יפה לנבחרת הבנות בכדורשער, וגם: מה קורה לרמת העניין שלכם בטלפון בזמן משחק במונדיאל?

ניקול רובנוביץ'. יחצ,
ניקול רובנוביץ'/יחצ

מרימת המשקולות ניקול רובנוביץ' (מכבי תל אביב) עומדת לצאת הלילה (בין ששי לשבת) לבוגוטה, קולומביה שם תתחרה ביום שני באליפות העולם, במשקל 71 ק"ג. רובנוביץ' שיאנית ישראל בדחיקה עם 120 ק"ג, בהנפה 101 ק"ג ובקרב 2 - 216 ק"ג יוצאת לאליפות העולם ללא מאמנה האישי, בעלה סטניסלב מזניצין, שטרם קיבל את כל האשרות המתאימות ליציאות מישראל. ילוו אותה בתחרות בצד המקצועי מאמני נבחרת ישראל ויקטוריה גלפנד ואנטולי מושיק ובנוסף יסייע לה גם מאמן נבחרת גיאורגיה גיה אסנידזה. "אני מוכנה לתחרות ומצויה בכושר טוב. אני מצפה מעצמי לשבור את השיאים האישיים שלי" אמרה רובנוביץ' לפני יציאתה לקולומביה.

למחרת, (ביום שלישי 13.12) תתחרה העולה החדשה סיליה גולד (מכבי תל אביב), אלופת המכביה ה-21 שעלתה לארץ בשבוע שעבר ותתחרה ב-76 ק"ג.

מספר ימים לפני יציאתה לקולומביה התפנתה ניקול רובנוביץ' להציג את קולקציית בגדי הספורט החדשים של המותג קרייזי ליין. "אני אוהבת בגדים בסגנון ספורטיבי, מכיוון שאני מאוד פעילה, חיה בקצב אינטנסיבי ואני תמיד מחפשת בגדים נוחים. דגמי קרייזי ליין התגלו כמחושבים היטב, נוחים, אלסטיים, יושבים טוב על הגוף, עשויים מבד נעים מאוד לגוף - בגדים כאלה ייראו טוב על כל גוף נשי וספורטיבי", אמרה.

נבחרת הכדורשער. קרן איזקסון,
נבחרת הבנות בכדורשער/קרן איזקסון

התחלה נהדרת לנבחרת הנשים בכדורשער באליפות העולם בפורטוגל. הנבחרת פתחה את שלב הבתים בניצחון על מצרים, בתוצאה 0:10, כאשר אחד מעשרה השערים הוא של נועה מלכה הצעירה, הראשון אי פעם שהיא מבקיעה בתחרות בינלאומית. בהמשך גברה הנבחרת עם בריטניה בתוצאה 3:8. המשחק הבא (מחר) הוא מול ארה"ב, ובהמשך מול יפן, ברזיל, אוסטרליה ופורטוגל.

הנבחרת המורכבת משחקניות בית הלוחם תל אביב והשלוחות של בית חינוך עיוורים, כוללת את הקפטנית גל חמרני, ואת אילהם מחמיד רוזין, ליהיא בן דוד, רוני אוחיון, אורי מזרחי ונועה מלכה, ושני כלבי הנחייה דילן של גל, ורודי של רוני. המאמן הוא רז שוהם, עוזרי המאמן - ערן רייק וניזאר מחאג'נה.

ענף הכדורשער מיועד לעיוורים וללקויי ראייה. במהלך התחרות משחקות הספורטאיות עם כיסוי עיניים על מנת להשוות את רמת העיוורון שלהן, כשאת מיקום השער הן מזהות על פי סימון על המגרש, ואת מיקום הכדור הן מזהות על פי הפעמונים שבתוכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טאבולה. צילום מסך,
הנהירה של הצופים לפי פרקי זמן/צילום מסך

חברת טאבולה, מובילה עולמית בתחום המלצות התוכן, בדקה במהלך משחק הכדורגל של מרוקו נגד ספרד את הדאטה של אלפי אתרי תוכן.

  • מחצית ראשונה: אנשים יורדים קצת מהטלפונים, מתרכזים במשחק.
  • במחצית: הסתערות רבתית על הטלפונים. הרעב לתוכן משתלט.
  • מחצית שניה: הריכוז במשחק עולה, הטלפונים בצד, ואז מגיעה הארכה. המעט שעוד גלשו בטלפון זורקים את המכשיר וכולם בריכוז מושלם במשחק.
  • בזמן הפנדלים המתח בשיאו, ובאונליין? שקט ודממה. נדמה שאנשים עוזבים את כל מה שהם עושים באותו הזמן - על מנת לצפות בדרמה.
  • עם שריקת הסיום: נהירה חזרה לאתרי התוכן.
  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully