וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל הרצליה ניצחה את הפועל כפר שלם וברחה בפסגת ליגה א' דרום

עודכן לאחרונה: 9.12.2022 / 16:17

המוליכה השיגה ניצחון דרמטי משער של אביהו עזר (84), שכבש בבכורה. מכבי הרצליה שמטה יתרון כפול ב-2:2 נגד ירמיהו חולון. בצפון: צעירי כפר כנא חזרה למקום הראשון

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 9.12/ספורט1

ליגה א' חזרה השבוע לפעילות ובמחוז דרום הצליחה הפועל הרצליה לברוח בפסגה למכבי הרצליה ולשאר הליגה בזכות ניצחון דרמטי על הפועל כפר שלם, כל זאת כשבועיים לפני הדרבי בעיר. בצפון חזרה צעירי כפר כנא לפסגה, יממה אחרי שעקפה אותה איחוד בני שפרעם.

דרום

הפועל הרצליה הגדילה את יתרונה בפסגה הודות לניצחון 0:1 ביתי ודרמטי על הפועל כפר שלם משער של אביהו עזר בדקה ה-84, כשבועיים אחרי שהצטרף רשמית לקבוצה. בעוד כפר שלם כעת במקום הרביעי ובמרחק שמונה נקודות מהפסגה, קבוצתו של ארז בנודיס רשמה את הניצחון השישי שלה ברציפות בליגה והיא כעת מובילה בשלוש נקודות על המדורגת שנייה ויריבתה עירונית, מכבי הרצליה ששמטה יתרון כפול ב-2:2 נגד מ.כ. ירמיהו חולון - יאיר שפונגין וברק לביא כבשו בדקות 17 ו-31, אך אדיר רחמים איזן עם צמד בדקות 41 ו-55 וקבע חלוקת נקודות בחולון.

עוד היום בליגה א' דרום, שמשון תל אביב ניצחה 1:2 בחוץ את מכבי שעריים הודות לשערים של סתיו בן אהרון (35) ושובל דומר (41), דניאל דוניצקי רק צימק בדקה ה-50. עירוני כסייפה והפועל בקעת הירדן נפרדו בתיקו ללא שערים.

ארז בנודיס, מאמן הפועל כפר סבא. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
הפועל הרצליה בורחת בפסגה. בנודיס/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

צפון

צעירי כפר כנא גברה בביתה 0:1 על הפועל כאוכב מפנדל מוצלח של סמיר פרהוד בדקה ה-28 ושבה לפסגה יממה אחרי שאיחוד בני שפרעם ניצחה בחוץ 2:3 את מ.ס. טירה. כפר כנא כעת עם 24 נקודות לאחר 11 מחזורים, שוב מובילה בנקודה על שפרעם. עוד בחלק העליון, הפועל בקה אל גרבייה ניצחה 0:2 את עירוני נשר שבמקום לפני האחרון עם צמד של עידן בנימין (50 ו-94).

מי שצברה נקודה יקרה בתחתית היא הפועל בועיינה, שבזכות פנדל מאוחר של מוחמד סולימאן (77) סחטה בביתה נקודה ממכבי אתא ביאליק, שהוליכה משער של חנן ביטון (56). במשחק תחתית נוסף, הפועל מגדל העמק ספגה בתוספת הזמן ב-3:3 נגד הפועל קלנסוואה - להב דהן (2), עמית תקתוק (9) ורז רחמים (54, פנדל) כבשו לזכות המקומיים שהיו נראם בדרך הבטוחה לניצחון, על אף שאדיר כליפה (49) ויהונתן לוי (52) הצליחו להשוות תוך שלוש נקודות, שוויון שהחזיק מעמד שתי דקות בלבד. עם זאת, האורחת השיגה את הנקודה שלה עמוק בתוספת הזמן בזכות איתי סויסה (90+3).

במשחק האחרון של היום ניצחה מכבי נוג'ידאת 1:2 את מ.ס. צעירי טייבה. מוחמד רביע (53) ורועד חכים (84) ועפיף נאדל שכבש שער עצמי צימק בדקה ה-88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully