וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר יחזור לשער למרות ההצגה של הרוש, יזכה לחוזה חדש?

9.12.2022 / 6:45

השער ושלוש הצלות הפנדלים בדו קרב מהנקודה הלבנה בניצחון על הפועל תל אביב לא ישפיעו על אפודת השוער הראשון בהפועל באר שבע. במועדון מקווים כי ירצה להישאר: "אם יש מגיע בכדורגל, אז הוא הגיע בענק לאריאל"

תקציר: אריאל הרוש כבש והדף בדו קרב, הפועל באר שבע ניצחה את הפועל תל אביב בפנדלים ועלתה לגמר גביע הטוטו/ספורט1

על אף שיש לו מניות עצומות בעלייה לגמר גביע הטוטו אמש (חמישי) בניצחון על הפועל תל אביב, אריאל הרוש לא מתוכנן לעמוד בשער הפועל באר שבע במשחק גביע המדינה ביום שני מול מ.ס. אשדוד. מאמן הקבוצה אליניב ברדה לא התחמק מהשאלה הישירה על הרוש במסיבת העיתונאים בסיום המשחק והבהיר כי השוער שכבש את שער השוויון הדרמטי שעשה 3:3 ובהמשך עצר שלושה פנדלים, לא אמור לפתוח בגביע המדינה מאחר שהוא מעוניין להחזיר לשער את השוער הראשון שלו, עמרי גלזר, לקראת חזרת ליגת העל מהפגרה הארוכה בעוד שבוע.

אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע נוגח לרשת הפועל תל אביב. ברני ארדוב
גם הרגעים הגדולים מהניצחון לא הבטיחו לו את המקום בהרכב להמשך. הרוש/ברני ארדוב

זה היה לילה קסום מבחינת הרוש. מי שהיה בעבר שוער ראשון גם בהפועל באר שבע וגם במרבית המועדונים בהם שיחק, ראה כיצד גלזר הפך, בצדק, להיות השוער המוביל בהפועל באר שבע, ולמרות שבעבר התקשה לקבל את מעמדו כשוער משנה, התנהג למופת גם בעונה שעברה וגם העונה ולרגע לא יצר אווירה שלילית סביב ההחלטה להפוך אותו לשוער השני. אחת הסיבות בגללן פתח אמש הרוש נובעת מההתנהגות שלו ומההתנהלות הבוגרת שלו. בהפועל באר שבע מציינים לא פעם את מקצועיותו ואת הקולגיאליות שלו.

"אם יש מגיע בכדורגל, אז הוא הגיע הערב בענק לאריאל הרוש", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "מגיע לאריאל לשמוח. מגיע לו להיות גיבור הערב הזה - האיש שהעלה בידיו ובראשו את הקבוצה לגמר גביע הטוטו".

הרוש נתן אתמול את המשחק הגדול שלו מול אחת הקבוצות שמגלות בו עניין לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר. לא ברור אם הפועל באר שבע תוכל לעמוד בדרכו, אם הוא יבקש לעזוב כדי לשחק. אחרי המשחק יהיה קשה מאוד לאלונה ברקת לקבל החלטה שהיא נותנת לו לצאת בהשאלה, אבל אם הרוש יעמוד על שלו, יהיה לה גם קשה להתמודד עם שוער שרוצה להיות שוער ראשון במקום אחר. כך או אחרת, בהפועל באר שבע מקווים כי הרוש ירצה בעצמו להישאר ואולי אף יחליטו במועדון להציע לו חוזה חדש כדי לתת לו להרגיש בנוח.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תמונת אינסטגרם אריאל הרוש, שוער הפועל באר שבע לצד איתי שכטר. אינסטגרם איתי שכטר, צילום מסך
פרגן להרוש. שכטר/צילום מסך, אינסטגרם איתי שכטר

מי שהיה מאושר באופן אישי הוא איתי שכטר שהחמיץ את אחד הפנדלים אחרי בעיטה רעה במיוחד, כזו שהייתה דומה לבעיטות של יפן וספרד בקטאר, משם חזר אחרי שהיה פרשן. שכטר חיבק את הרוש בסיום, הודה לו ואף פרסם תמונה בחשבון האינסטגרם שלו כשהוא לובש את אפודת השוער של הרוש וכותב שהשוער הציל אותו.

כעת יתפנו בקבוצה למשחק מול מ.ס. אשדוד בגביע המדינה ביום שני. ברדה יערוך כמה שינויים בהרכב ויבדוק בבוקר את מצבם של החולים תומר חמד ושאפי סולימאנוב, שנעדרו אתמול. רותם חטואל שישב ביציע כדי לווסת עומסים בין השחקנים, צפוי לפתוח באשדוד. גם רמזי ספורי שעלה רק כמחליף, יפתח ב-11 באצטדיון הי"א ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully