וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "לא זוכר משחק כזה משוגע, באימונים אני כובש די הרבה בנגיחה"

שוער הפועל באר שבע היה במרכז העניינים אחרי שכבש שער שוויון דרמטי והציל שלושה פנדלים בדו קרב מהנקודה הלבנה: "באתי להיות בהרכב בקבוצה, אבל אני לא מתלונן". ברדה: "שמח בשביל אריאל, לא שוכח שספגנו שלושה שערים, זה לא מתקבל"

תקציר: אריאל הרוש כבש והדף בדו קרב, הפועל באר שבע ניצחה את הפועל תל אביב בפנדלים ועלתה לגמר גביע הטוטו/ספורט1

הפועל באר שבע עלתה הערב (חמישי) לגמר גביע הטוטו אחרי ניצחון בדו קרב פנדלים 3:4 על הפועל תל אביב עם שלוש עצירות של אריאל הרוש. קודם לכן, השוער של המארחת נגח פנימה שער דרמטי (90+6) שהשווה את התוצאה ל-3:3 במשחק קצבי ומלא אירועים שכלל גם שני כרטיסים אדומים אחרי השער של הרוש לדן איינבינדר ועידן ורד.

אריאל הרוש שיתף בתחושות אחרי שריקת הסיום: "היו לי ימים גדולים מזה בקריירה, אבל משחק כזה משוגע אני לא זוכר. אין תסריט כזה, שמח מאוד שזה קרה. באימונים אני באמת עולה ונוגח די הרבה גולים. אין לך מה להפסיד חצי דקה לסוף. ברוך השם הצלחתי להבקיע ואני שמח שהעלתי את הקבוצה לגמר. זה בונוס שנתתי את הגול. אני אוהב לבוא לכל דבר חיובי, באתי בגישה טובה וזה עזר לי בפנדלים".

השוער הוסיף על המשך העונה בקרב על ההרכב הפותח: "באתי לבאר שבע להיות שוער ראשון. הפציעה שלי בשילוב היכולת של גלזר הורידה אותי, זה כואב שאני לא משחק, אבל אין לי תלונות לאף אחד".

תמונת אינסטגרם אריאל הרוש, שוער הפועל באר שבע לצד איתי שכטר. אינסטגרם איתי שכטר, צילום מסך
גיבור הערב, גם של שכטר. הרוש/צילום מסך, אינסטגרם איתי שכטר

אליניב ברדה: "כשאתה מנצח אתה יותר שמח, זה היה תיקו. ניצחנו בפנדלים. מליקסון קרן לפני שאל אותי ואמרנו לאריאל ללכת אחורה, בקרן הבאה כבר אישרנו, לא הייתה ברירה. שמח בשביל אריאל. במחצית הראשונה ירדנו בפיגור 2:1 אחרי 4-5 מצבים להובלה בטוחה, זה היה מאוד מוזר. לאחר ההפסקה היינו פחות טובים ובכל זאת הצלחנו להשוות. בסוף גילינו הרבה אופי וקצת מזל. השווינו וניצחנו בפנדלים. אני מתרכז באיך לשפר את השחקנים, אני לא שוכח שספגנו שלושה שערים. זה לא מתקבל בכלל. ספגנו בבית אחרי 30 שניות וזה לא יכול לעבור".

סלובודן דראפיץ': "זה הכדורגל, עברנו דברים כאלה כשחקנים וכמאמנים. יהיו עוד רגעים כאלה וצריך לדעת להמשיך הלאה. שיחקנו הרבה יותר טוב במחצית השנייה, הופענו עם שישה שחקני נוער. הרווחנו היום עוד כמה שחקנים. אנחנו צריכים לשכוח את המשחק הזה ולהתכונן לעפולה בגביע ביום שני. בועטי הפנדלים? אלה הסכימו, להם היה ביטחון. לא נוריד להם את הראש על זה, רק נחזק אותם. הבלמים האלה עשו משחק טוב, אחד בנבחרת הנוער ואחד בנבחרת הצעירה. מגיע להם כל הכבוד. יש פה חומר טוב, מגיע למועדון הזה קבוצה טובה".

על השוער הצעיר עידו שרון: "הוא היה שנתיים בהשאלה, חזר וצריך לקבל דקות. אנחנו המאמנים צריכים להחליט, הפעם ההחלטה הייתה שישחק ונראה מה יהיה ביום שני. הוא נתן חומר למחשבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא היה מרוצה מההגנה. ברדה/ברני ארדוב

כובש הצמד לזכות הפועל תל אביב, הישאם לאיוס שיתף בתסכול: "לא הגיע לנו להפסיד את המשחק הזה. עבדנו קשה עד הסוף. לא יודע למה השופט הוסיף כל כך הרבה זמן. האדומים הורידו לנו את הביטחון ולקח שני בועטים טובים לדו קרב. לא אאשים אף אחד, לא היה לנו את המזל".

הקשר הוסיף: "ההרחקות של ורד ואיינבינדר השפיעו, שניהם שחקנים מנוסים שנותנים לנו ביטחון. יש לנו גביע וחזרה לליגה, נחזור מחוזקים. מבחינה אישית אני שמח מאוד שהשתלם לי, אבל בסוף אני לא אשמח כי הפסדנו את המשחק. לוקח את זה וממשיך. הקבוצה ממשיכה להתגבש. אנחנו יותר מאומנים, עומדים טוב יותר על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully