וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: ירושלים מגיעה לקרב צמרת בנס ציונה

8.12.2022 / 19:05

המחזור התשיעי בליגת העל (13:30): הכתומים של אלעד חסין ינסו להמם גם את הקבוצה מהבירה ולעבור אותם בטבלה, למרות מאזן גרוע נגדם. בירושלים בחרו לא לרשום את בראון ווינה להתמודדות

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

משחקי המחזור התשיעי בליגת העל ייפתחו מחר (שישי, 13:30) בלב המושבה שם תארח הקבוצה הביתית עירוני נס ציונה את הפועל ירושלים. הכתומים מגיעים למשחק עם שני הפסדים בלבד לעומת חמישה ניצחונות, ואילו הפועל ירושלים ניצחה שישה משחקים והפסידה פעמיים. נס ציונה גברה על ירושלים פעמיים בלבד בעשרה משחקי בית, כשהניצחון האחרון הגיע בפברואר 2018. ירושלים ניצחה את נס ציונה בתשעה מתוך עשרת המפגשים האחרונים בליגה בין הקבוצות. לפני המשחק תערוך נס ציונה טקס פרידה לקפטן שלה בשנים האחרונות טל דן שפרש ממשחק מקצועני ועבר הקיץ לליגה הארצית.

עירוני נס ציונה היא ללא ספק הקבוצה המפתיעה ביותר בעונה הנוכחית. החבורה של אלעד חסין מציגה כדורסל התקפי משובח, עם מספר זרים חדשים מלהיבים שכובשים את הליגה. הכתומים קולעים 89.4 נקודות למשחק עד כה העונה, כשרק מכבי והפועל תל אביב עוברים אותם. מנגד, הגנתית, סופגת הקבוצה הכי הרבה בין ששת הראשונות בטבלה, כחלק מהסגנון המהיר שלה. רוני הארל הפצוע ימשיך להיעדר, כשסי ג'יי וויליאמס יתפוס את מקומו שוב בסגל. רז אדם בספק להתמודדות.

טל דן, שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
טקס פרידה לפני המשחק מהקפטן המיתולוגי. טל דן/קובי אליהו

הפועל ירושלים יודעת שבניצחון חוץ בנס ציונה היא תבטיח ככל הנראה את מקומה בין ארבע הראשונות בתום הסיבוב הראשון ותימנע ממפגש אפשרי עם שתי התל אביביות ברבע גמר גביע המדינה. האדומים עדיין לא מצאו מחליף לנועם דוברת שגמר את העונה, והחלו להכניס לעניינים במשחק הליגה נגד קרית אתא את ברנדון בראון, אלא שהגארד לא יהיה בסגל לנס ציונה כמו גם סים סאנדר וינה. בירושלים יודעים שעם כל הכבוד לנס ציונה, המשחק הגדול באמת שלהם בתקופה הקרובה יהיה בשבוע הבא נגד לודוויגסבורג במסגרת ליגת האלופות, והם ינסו להגיע אליו בצורה הטובה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully