וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסר אל חלאיפי: "מעוניינים להחתים את רשפורד בקיץ"

הבעלים הקטארי של פריז סן ז'רמן הצהיר בראיון בבריטניה: "לא מסתירים שאנחנו רוצים אותו, ניתן לו להתרכז במונדיאל ולאחר מכן נראה". חלוצה האנגלי של מנצ'סטר יונייטד יסיים חוזה בקיץ: "כל מועדון היה רוצה להחתים שחקן כמוהו בחינם"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

יומיים לפני המפגש בין נבחרות אנגליה וצרפת ברבע גמר המונדיאל שבקטאר (שבת, 21:00), אחד מכוכבי נבחרת שלושת האריות בטורניר, מרכוס רשפורד, קיבל הצהרה מצד בעלי פריז סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, הצהרה - אנחנו רוצים אותך בקיץ.

הבעלים הקטארי של מועדון הפאר הצרפתי התראיין לרשת הבריטית "סקיי ספורטס" וסיפר על התוכנית שלו להחתים את חלוצה האנגלי של מנצ'סטר יונייטד: "אולי בקיץ, למה לא? אם הוא היה היום שחקן חופשי, יכולנו לדבר איתו, אבל אנחנו לא יכולים לעשות את זה כרגע. ניתן לו להתרכז במונדיאל ולאחר מכן נקווה שבינואר נוכל לשוחח איתו לגבי האופציה להצטרף אלינו".

אל חלאיפי הוסיף: "הוא שחקן נוסף בקיץ שיהיה שחקן חופשי ולא תחת חוזה, כך שלהחתים שחקן כמו רשפורד בחינם זה משהו שכל מועדון היה רוצה לעשות. אנחנו לא מסתירים את ההתעניינות במרכוס, דיברנו לפני כן וזאת רק הייתה התעניינות. כעת זה לא זמן טוב לשני הצדדים לשוחח על זה, אבל בקיץ? מי יודע".

נאסר אל חלאיפי, נשיא פריז סן ז'רמן. רויטרס
מתחיל להתכונן לקיץ? אל חלאיפי/רויטרס

רשפורד (25), מחזיק בחוזה שיסתיים בסוף חודש יוני הקרוב אחרי שעלה לבוגרים במדי מנצ'סטר יונייטד בינואר 2016 עם חוזה הבוגרים הראשון שלו במועדון. הוא כבש 101 שערים ובישל 60 במדי השדים האדומים ב-322 הופעות בכל המסגרות, כאשר כבר בקיץ האחרון דווח כי המועדון מבירת צרפת הביע התעניינות בחלוץ האנגלי המוכשר שרושם טורניר נפלא בקטאר עם שלושה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully