וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה קולו הימם את ברצלונה, אנאדולו אפס דרסה את ז'לגיריס

עודכן לאחרונה: 9.12.2022 / 23:33

הגארד הוותיק קלע שנייה לסיום וסידר לווילרבאן 74:75. אלופת אירופה קלעה 17 שלשות, מהן 5 של בובואה שסיים עם 20 נקודות והשיגה ניצחון חמישי ברציפות ביורוליג - 60:86. אולימפיאקוס התעללה בווירטוס בולוניה ב-71:117

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

המחזור ה-12 ביורוליג הסתיים הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. במשחק המוקדם של הערב אנאדולו אפס הביסה בקובנה את ז'לגיריס ולאחר מכן אולימפיאקוס מחצה את וירטוס בולוניה. בהפתעה של הערב, היממה וילרבאן את ברצלונה.

שחקן אנאדולו אפס רודריג בובואה. Sonia Canada, GettyImages
האלופה עשתה את זה קל מהצפוי. בובואה/GettyImages, Sonia Canada

ז'לגיריס קובנה - אנאדולו אפס 86:60

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים בטורקיה, אלופת אירופה הגיעה לאולם שקשה מאוד לנצח בו, אבל הביסה כהוגן את הליטאים והגדילה את רצף הניצחונות ביורוליג לחמישה משחקים. אנאדולו קלעה 17 שלשות מ-29 ניסיונות, מתוכן חמש שלשות קלע רודריג בובואה שלהט עם 20 נקודות לצד 7 אסיסטים. גם וסילי מיצ'יץ' הצטיין עם 19 נקודות ו-וויל קלייבורן תרם 17 במשחק שנכנס לגארבז' טיים בשלב מוקדם וזאת על אף שהטורקים קלעו רק 8 נקודות ברבע השני ולהפסקה עוד ירדו הקבוצות בשוויון 33. את קלעי ז'לגיריס הוביל טיילר קבאנו שקלע 15 נקודות וקטף 8 כדורים חוזרים, אבל לא הצליח למנוע הפסד ביתי שני העונה, שבוע אחרי שזה קרה לה מול פנאתינייקוס.

אולימפיאקוס - וירטוס בולוניה 71:117

בולוניה מרשימה בליגה האיטלקית, אבל ביורוליג מתקשה בעונת הבכורה שלה וכעת הגיע הפסד משפיל נוסף, במשחק היסטורי בפיראוס בין הקבוצות. המקומיים עלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון ולהפסקה ירדו ביתרון 35:61, הפרש שרק הלך וגדל ככל שנקפו הדקות והגיע לשיאו ברבע השלישי בו קלאעה אולימפיאקוס 33 נקודות. סאשה וזנקוב סיים כקלע המוביל עם 19 נקודות, מוסטפה פאל ואלק פיטרס קלעו 15 נקודות כל אחד, ג'ורדן מיקי עם 12 נקודות הוליך את קלעי האיטלקים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ניקולה מירוטיץ', שחקן ברצלונה. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
אכזבה גדולה. מירוטיץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ברצלונה - וילרבאן 75:74

סנסציה גדולה. לאחר שהופתעה עם 76:74 אצל אוברדוריו במחזור הליגה החולף, בארסה הפסידה גם לקבוצת התחתית, שקטעה רצף של שלושה הפסדים. נאנדו דה קולו הזכיר נשכחות עם סל ניצחון שנייה לסיום, בדרך לערב של 19 נקודות. ניקולה מירוטיץ' קלע 17 נקודות בצד השני.

באסקוניה - באיירן מינכן 53:78

הבאסקים ממשיכים במומנטום המצוין, שיפרו את מאזן הבית שלהם ל-1:6 ועשו צעד נוסף אל עבר החלק העליון של הטבלה. פייריי הנרי הוביל עם 14 נקודות ו-10 אסיסטים, מת'יו קוסטלו הוסיף 14 משלו. אנדראס אובסט קלע 12 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully