וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבחור נכון: הפלונטר של יובל אשכנזי במכבי נתניה

8.12.2022 / 11:00

הקשר קיווה להחיות את הקריירה שלו בנתניה אחרי שיובש במכבי חיפה. אלא שכעת הוא שוב לא נספר וחוזהו הכבד מקשה עליו למצוא בית חדש. רגע לפני שהוא מגיע לגיל 31, אשכנזי חייב לקחת החלטה נכונה אחרת הוא עלול להיעלם

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

יובל אשכנזי הגיע למכבי נתניה בחודש ינואר של העונה שעברה, חתם על חוזה לעונה וחצי והיה בטוח שהקריירה שלו תמריא בחזרה, אחרי שנה פחות מוצלחת במדי מכבי חיפה. אשכנזי נעדר מחלקים גדולים של תחילת העונה שעברה גם בגלל פציעות וגם בגלל העובדה שחיפה רצה בלעדיו לאליפות.

מאמן מכבי נתניה בעונה שעברה, בני לם, היה משוכנע בצוותא עם המנהל המקצועי אלמוג כהן שאשכנזי יוכל לתת את התוסף שהיה חסר לנתניה בקישור. שחקן אנרגטי, לוחם וכזה שיודע להצטרף בחוכמה מקו שני בקישור אל ההתקפה. אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד. כבר בקיץ האחרון בחן הקשר מספר אופציות אחרות אך מלבד גישושים מבני ריינה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, לא הגיעה שום הצעה קונקרטית לשולחנו של אייל סגל בעלי מכבי נתניה והקשר נאלץ להישאר בסגל היהלומים גם להמשך העונה הנוכחית.

יובל אשכנזי, קשר מכבי נתניה. ברני ארדוב
רומן לא מוצלח עם נתניה. יובל אשכנזי/ברני ארדוב

למרות הרצון ההדדי של שני הצדדים, הרומן בין נתניה לאשכנזי לא צלח. אמש ולא בפעם הראשונה, הקשר שוב לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק חצי גמר גביע הטוטו וכעת כבר ברור שבנתניה מסמנים לו את הדרך החוצה לקראת חלון העברות הקרוב בינואר.

קשה יהיה למצוא מישהו בנתניה שיגיד מילה רעה על יובל אשכנזי. מדובר במקצוען שמתאמן ברצינות, נותן את כל כולו ואף פעם לא מעורב בתקריות משמעתיות כאלה ואחרות. לצד כל אלה, חלה ירידה משמעותית ביכולתו וגם כשקיבל צ'אנסים פה ושם, הוא נראה אבוד על המגרש.

ברגע שאשכנזי נדחק לקצה הספסל, גם אחרי חילופי המאמנים בנתניה, הבינו בסביבתו שהייבוש שלו הוא סוג של החלטה מערכתית כך שברור שבינואר הוא יהיה חייב למצוא לעצמו קבוצה חדשה ובעיקר מאמן חדש שיסמוך עליו וייתן לו את המושכות בהרכב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
החוזה הכבד במכבי חיפה יקשה עליו למצוא קבוצה חדשה/מאור אלקסלסי

כעת נמצא אשכנזי בסוג של צומת בה יצטרך לבחור את היעד הבא שלו ונראה שהמשימה תהיה לא פשוטה. אחת הסיבות לכך היא שכרו הגבוה בסך ש כ-50 אלף ₪ לחודש, סכום כמעט זהה לחוזה השמן שהיה לו במכבי חיפה, כאשר אחד התנאים במעבר שלו מחיפה לנתניה היה לשמור על עתידו הכלכלי, דבר שכעת מהווה בעיה להתרת חוזהו. מצד אחד שכרו של אשכנזי מכביד על התקציב של מכבי נתניה ובמועדון ישמח לשחררו מהסגל יחד עם חוזהו הגבוה. מצד שני, אחרי כמעט שנה שבה הוא כמעט לא משחק בקביעות, ברור שהוא כבר לא מועמד לאחת הגדולות ורק קבוצות מדרג הביניים או מתחתית ליגת העל יוכלו לקלוט אותו. אלא שגם כאן, שכרו הגבוה מהווה בעיה גדולה.

המציאות של אשכנזי השתנתה. הקשר שרק לפני שנתיים עוד כבש שער במדי מכבי חיפה במוקדמות הליגה האירופית נגד קייראט בסמי עופר, מוצא עצמו כעת מחוץ לסגל של נתניה, שעד לא מזמן דישדשה בתחתית ליגת העל שלנו וגם כעת היא עדין לא ברחה סופית מהתחתית. בסביבתו של אשכנזי מודעים לעובדה שאין קבוצה בליגת העל שתשלם את שכרו הגבוה והוא יהיה חייב לוותר על לא מעט כסף כדי לחזור ולשחק.

אשכנזי יהיה בן 31 בפברואר הקרוב ולפני חודשיים הוא חגג את הולדת בתו הבכורה, דבר שהוסיף מימד נוסף. הפן המשפחתי והנסיעות הארוכות מהבית וחזרה לשיקולי בחירת הקבוצה הבאה בה ישחק. הקשר יודע שכדי לא להיעלם לגמרי ממפת הכדורגל הישראלי, הוא יצטרך להיות מדויק מאוד בהחלטות שלו בינואר ואין ספק שאם תגיע ההצעה הנכונה, יחד עם מאמן שיאמין בו ובכישורים שלו, הקשר יוכל לגרום לקריירה שלו להמריא מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully