וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תנסה להסתדר ללא פויתרס, בולדווין ישחק עם חבישה

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 9:14

הצהובים יארחו את ולנסיה אחרי ארבעה הפסדים בחמישה משחקי יורוליג, קטש ינסה להסתדר בסגל החסר וללא הגבוה המוביל. קולסון: "יודעים שריבאונד ההתקפה הוא נקודת התורפה שלנו"

מכבי תל אביב תמשיך הערב (חמישי, 21:05) את עונת היורוליג שלה כשתארח את ולנסיה הספרדית בהיכל מנורה. הצהובים, שהפסידו חמישה מששת משחקי היורוליג האחרונים שלהם, מגיעים למשחק במאזן שלילי של חמישה ניצחונות ושישה הפסדים, בדיוק כמו של היריבה הספרדית. לפני המשחק ייערך טקס מיוחד ובו יוכרז ניקולה וויצ'יץ', המנהל המקצועי של הצהובים שיעזוב בסיום העונה, כאגדת יורוליג.

מכבי תופיע לראשונה למשחק יורוליג ללא אלכס פויתרס שיעבור ניתוח בידו כשסימן השאלה היחיד הוא סביב כשירותו של וויד בולדווין שהתאמן אתמול עם טייפינג מיוחד סביב שריר הירך האחורי שלו שאמור למנוע ולהקל על הרגישות שלו באזור זה. במכבי מקווים כי השחקן יוכל לשחק במלוא הכוח במשחק החשוב הביתי.

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
חוזר מפציעה. בולדווין/דני מרון

בכל הנוגע למשחק הפנים יודעים הצהובים כי המטרה העיקרית שלהם תהיה להגביל את ריבאונד ההתקפה של ולנסיה, שמחזיקה באחד משחקני ריבאונד ההתקפה הטובים במפעל, חסיאל ריברו הקובני, כשעד כה בכל פעם שפגשו הצהובים ריבאונדר טוב בהתקפה, הוא השיג יותר ריבאונדים מהממוצע שלו. בקבוצה הדגישו כי העבודה בריבאונד היא לא רק של שחקני הפנים, ודורשים מכל אחד מהשחקנים להפגין שיפור בקטגוריה זו.

"אנחנו יודעים שריבאונד בהגנה זאת נקודת תורפה שלנו שאנחנו מנסים לשפר. אנחנו עוד עובדים על זה ויודעים שצריכים לעשות את זה טוב יותר. אנחנו משתפרים בדברים מסוימים, נשארים מאוחדים ונצמדים למה שהמאמן מלמד אותנו", סיפר בונזי קולסון, "אנחנו מגיעים לעבודה כל יום עם חיוך על הפנים, במטרה להשתפר ולקדם אחד את השני. בחדר ההלבשה אנחנו נשארים עצמנו ויודעים שהניצחונות יגיעו".

ג'יילן אדאמס הוסיף: "אנחנו צריכים להישאר ביחד, זה הדבר הכי חשוב. כולנו צריכים לכוון לאותו כיוון וללמוד מההפסדים והטעויות. אנחנו יודעים שיש לנו את הכישרון הדרוש, עכשיו נשאר רק לחבר משחק שלם. אני לא דואג יותר מדי להישגים אישיים, אני רק רוצה לנצח". כשנשאל על היעדרותו של כריס ג'ונס, אמר הגארד: "לא הייתי אומר שזה קל יותר לשחק נגדם בלי השחקן המוביל שלהם, כי יש שחקנים שלא ראית הרבה במהלך העונה ומסוגלים להתעלות. אז אנחנו נהיה זהירים ונלמד על כל השחקנים בקבוצה שלהם כדי לא להיות מופתעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully