וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון קלקלה את הקאמבק של פול, טייטום: "זכרנו את ההפסדים שם"

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 11:08

הסלטיקס הובילו ב-45 הפרש במפגש בין מוליכת המזרח למערב, הכוכב עקץ. CP3 חזר אחרי 14 משחקים אך שותק, בוקר: "מרגיש כמו שני הפסדים"

אחרי שהובסה בדאלאס, פיניקס חזרה לאולם הביתי שלה שבו היא נוצחה רק פעמיים עד כה העונה. כריס פול חזר מפציעה ארוכה היישר לחמישייה והיריבה היתה בוסטון סלטיקס, הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה. מוליכת המערב קיוותה להשיג ניצחון שישקם את הגאווה שלה וגם ישלח מסר לליגה במפגש מול יריבה פוטנציאלית בגמר ה-NBA. אלא שעל הפרקט היתה רק קבוצה אחת שרמסה את יריבתה 98:125. בוסטון הסתערה על פיניקס למן הפתיחה, עצרה אותה על 21 נקודות בשני הרבעים הראשונים וקלעה בעצמה 69 נקודות כבר במחצית הראשונה. סל של טייטום בסוף הרבע השלישי העלה את בוסטון ליתרון של 41 (!) הפרש ולמזלה של פיניקס, בוסטון, שבשיא הוליכה ב-45 הפרש, שיחקה עם המחליפים ברבע האחרון והפער קוזז מעט, אם כי זה עדיין היה ערב די מביש לקבוצה היומרנית, שאיבדה את פסגת המערב לניו אורלינס.

בוסטון עלתה למאזן אדיר של 5:25 אחרי שסבלה בביקורים הקודמים שלה בפיניקס, אבל ג'ייסון טייטום שקלע 25 נקודות בשלושה רבעים ציין לאחר המשחק שהקבוצה שלו לא שכחה את ההפסדים הקודמים באולם הזה. "זכרנו את זה", אמר טייטום שכמעט הוליך את בוסטון לאליפות אשתקד, "זה היה זיכרון טרי עבורנו. רצינו תוצאה אחרת".

ג'ייסון טייטום בוסטון. רויטרס
השחקן הכי טוב בליגה. ג'ייסון טייטום/רויטרס

"אנחנו צריכים ליהנות מהרגע", אמר ג'ו מאזולה, מאמן בוסטון שנזעק להחליף את אימה יודוקה המושעה ובינתיים עושה עבודה גדולה, "זה היה יכול לקרות גם לנו ואולי לא. אבל אנחנו נעבור הרבה מכשולים בדרך במהלך השנה. פיניקס קבוצה נהדרת והדרך שבה שיחקנו מראה דווקא כמה אנחנו מכבדים אותם".

"זה מרגיש כאילו ההפסד הזה הוא כמו שני הפסדים", אמר דווין בוקר כוכב פיניקס שנעצר על 17 נקודות באחוזים רעים, "החדשות הטובות הן שעדיין מדובר בהפסד אחד, "אי אפשר להאשים את הרוטציה ולא את המאמן. אנחנו צריכים להסתכל במראה כקבוצה ולתקן את זה". "לא התחרינו כפי שהיינו צריכים להתחרות", הוסיף דיאנדרה אייטון.

כריס פול פיניקס ג'יילן בראון בוסטון. רויטרס
קאמבק עגום בפיניקס. כריס פול רואה את ג'יילן בראון קולע עוד סל/רויטרס

פיניקס הושפלה דווקא במשחק החזרה של כריס פול אחרי 14 משחקים רצופים שהוא החמיץ בגלל פציעה. פול סיים את המשחק הזה עם 4 נקודות בלבד ואותו מספר של איבודים. הוא גם כשל בשמירה על ג'יילן בראון שקלע 25 נקודות אבל למרות הכול, יחד עם הרכז המנוסה פיניקס צפויה לחזור בקרוב למסלול הניצחונות אחרי שתי השפלות קשות והיא עדיין מחזיקה במאזן מצוין (6:19) בזכות פתיחת עונה מצוינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully