וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "אפשר להאשים רק את עצמנו", מקריי הפצוע ייבדק

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 8:09

אכזבה בהפועל תל אביב אחרי הפסד החוץ בהמבורג. הפורוורד שנפצע ברבע האחרון סובל מפציעה בקרסול שנראית בשלב הראשוני לא חמורה מדי. שבחים לקהל שהגיע לגרמניה

תקציר יורוקאפ: המבורג - הפועל תל אביב 91:98 (אחרי הארכה)/ספורט1

הפועל תל אביב הידרדרה אמש (רביעי) למקום השביעי בטבלת בית ב' של היורוקאפ אחרי הפסד 98:91 בהארכה להמבורג הגרמנית בחוץ. הקבוצה של דני פרנקו רשמה את הפסדה השלישי ברציפות באירופה, ותקווה להתאושש במשחק הליגה הביתי במוצאי שבת נגד הפועל באר שבע.

הפועל לוותה במשחק על ידי כמעט אלף אוהדים שיצרו אווירה שזכתה לשבחים במפעל ועל ידי חלק מהתקשורת הגרמנית אך זה לא עזר לה לפתוח את המשחק טוב, והמבורג הוליכה ביתרון דו ספרתי מהיר עם פתיחה מוחצת של 0:13. האדומים הצליחו להפוך את המשחק, אך סיימו את המשחק בצורה לא טובה, בעיקר בשל 22 ריבאונדים בהתקפה של המבורג, ונקלעו להארכה שם הפסידו את המשחק. תומר גינת הצטיין עם 24 נקודות ומדד של 36.

תומר גינת, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
נקודת האור בהפועל תל אביב. תומר גינת/דני מרון

"אנחנו מאוכזבים מאוד מההפסד. הסיבה המרכזית שהרבה אנשים באו ותמכו בנו כאן בגרמניה, רחוק מישראל, ניסו לתת לנו תחושה של משחק בית. הרבה כבוד לאנשים שעזבו את המשפחות והבתים שלהם ובאו עד לכאן", אמר המאמן דני פרנקו בסיום המשחק, "לא התחלנו את המשחק טוב, זה לא הפעם הראשונה שזה קורה לנו, צריכים לבדוק למה זה קורה. אני שמח ששחקנים באו מהספסל ועזרו לנו להיכנס למשחק, הרבה שחקנים תרמו ברבע השני. המשכנו לרבע השלישי ובנינו יתרון. היינו צריכים שוב לעשות חילופים, המבורג עשו את הריצות שלהם, וגם אנחנו, הם משחקים בקצב גבוה וניצלו את זה לחזור למשחק".

"ברבע הרביעי אי אפשר לתת להם לקלוע 27 נקודות ברבע הכי חשוב, היו לנו בעיות עם הריבאונד גם בעבר, 22 ריבאונדים בהתקפה להמבורג, נתנו להם הרבה יותר זריקות מאיתנו, וכשנכנסים להארכה בנתונים הללו אפשר להאשים רק את עצמנו. אי אפשר לקחת את הקרדיט מהמבורג, אבל אנחנו צריכים להיות אשמים במה שעשינו לא טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ורדן מקריי, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
בהפועל תל אביב מקווים שהפציעה שלו לא חמורה. מקריי/דני מרון

אם ההפסד לא הספיק, הפועל תל אביב איבדה במהלך הרבע הרביעי את ג'ורדן מקריי שנחת בצורה רעה מאוד על הקרסול שלו. הערכה ראשונית מדברת על פציעה לא חמורה במיוחד למקריי שהיה צריך עזרה על מנת לרדת מהפרקט, אך הוא ייבדק רק במהלך סוף השבוע ובכל מקרה לא יוכל לשחק נגד הפועל באר שבע. האדומים צפויים להופיע למשחק עם ארבעה זרים בלבד, כשכשירותו של ג'יילן הורד עדיין מוטלת בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully