וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה קלע 10 נקודות, וושינגטון הפסידה 115:111 בשיקגו

הישראלי הוביל את קבוצתו בדקות (39) וחטיפות (4), אבל לא הצליח למנוע הפסד רביעי רצוף. דרוזן (27) כיכב ברבע האחרון. 28 לפורזינגיס

דני אבדיה ורוי האצ'ימורה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

אחרי כמה משחקים מתסכלים מבחינתו, דני אבדיה נתן את משחקו הטוב ביותר בחודש האחרון, אך לא הצליח למנוע הפסד רביעי רצוף מוושינגטון - 115:111 בשיקגו. אבדיה סיים את המשחק הזה עם 10 נקודות (4 מ-8 מהשדה), 6 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-4 חטיפות (שווה לשיא קריירה) ושיחק יותר מכל שחקן אחר בקבוצה שלו (39 דקות), אבל דמאר דרוזן כיכב ברבע האחרון והוביל את המארחים לניצחון קשה.

דני אבדיה וושינגטון נגד שיקגו. רויטרס
חזר לעניינים. אבדיה/רויטרס

פורזינגיס עוד העניק לוושינגטון 104:105 מהקו כשנותרו 3:07 דקות לסיום המשחק. אלא שווצ'ביץ' קלע בצד השני וחסם את מונטה מוריס. דמאר דרוזן קלע שני סלים רצופים אחרי החטאה של פורזינגיס, שגם ביצע עבירה בזריקה על כוכב הבולס שקבע 109:113 לשיקגו, ממנו וושינגטון לא היתה יכולה לחזור כשנותרו 9 שניות לסיום.

קריסטאפס פורזינגיס הוביל עם 28 נקודות עבור וושינגטון, שנהנתה מתרומה דו ספרתית של כל שחקני החמישייה. קייל קוזמה תרם 21 ומונטה מוריס 17 אבל זה לא הספיק כדי לחפות על חסרונו של בראדלי ביל הפצוע. דמאר דרוזן הוביל מנגד עם 27 נקודות וכמה סלי קלאץ' ברבע האחרון, ניקולה ווצ'ביץ' וזאק לאבין הוסיפו 25 כל אחד. וושינגטון, שצנחה למאזן של 14:11 בעקבות ההפסד הרביעי ברציפות, תנסה לחזור למסלול הניצחונות בליל שישי עם משחק חוץ אצל אינדיאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully