וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעללות בבעלי חיים? החתול במסיבת העיתונאים של ברזיל עורר סערה

אנשי התקשורת נדהמו מהטיפול האגרסיבי של דובר הנבחרת בחתול: "מה זה, יגואר? איזו סצנה מגוחכת. לא היה בזה צורך"

אוהדי נבחרת ברזיל חוגגים/רויטרס

רגע ביזארי קטע אתמול (רביעי) את מסיבת העיתונאים של נבחרת ברזיל בהשתתפותו של ויניסיוס ג'וניור, כאשר חתול התיישב על הדוכן בין השחקן לקצין התקשורת של הסלסאו. על פניו היה זה אירוע משונה ותו לא, אלא שהדרך בה הדובר סילק את בעל החיים עוררה תגובות קשות ברשת החברתית.

אחרי שליטף מעט את החתול, קצין התקשורת אחז בו מלמעלה כשהוא צובט את עורו, ונתן לו ליפול אל הקרקע מגובה של מטר לערך. העיתונאים במקום השתוממו במידה מסוימת, ואילו הדובר הגיב בפרצוף מבולבל משהו מהסיטואציה, לפני שוויניסיוס, שעצר את דבריו באמצע בגלל ההתרחשות, יצא מההלם והשניים פרצו בצחוק.

קטע הווידאו ממסיבת העיתונאים הופץ במהרה ברשת, ולא רק אנשי התקשורת שהגיעו לתשאל את הכדורגלן הברזילאי חשבו שהדובר נהג בחתול בצורה אכזרית וחסרת רחמים. ב-USA Today, למשל, הגיבו בטוויטר: "היום למדנו שדובר נבחרת ברזיל הרבה יותר מעוניין בקיום מסיבת עיתונאים בזמן ובאופן מסודר מאשר בשיגועים של חתולים חמודים".

אפילו עיתונאי ספורט בכיר בברזיל, בשם תאו ז'וזה, צייץ: "לעזאזל, זה היה חתול או יגואר? איזו סצנה מגוחכת של האיש הזה, בהיותו נציג של ההתאחדות הברזילאית. לא היה בזה צורך".

מונדיאל 2022 בוואלה! ספורט
ללוח שידורי המונדיאל המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully