וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטליב וקונטה בספק לב"ש, למקין וישראלוב תורגלו במרכז ההגנה

7.12.2022 / 20:37

האדומים יקוו להפתיע בחצי גמר גביע הטוטו, גם קלטינס בספק, שרון וסניור אמורים לפתוח. דראפיץ': "עבדנו על משחק לחץ, גיבשנו שיטה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 2:5/ספורט1

הפועל תל אביב חוזרת מפגרת המונדיאל היישר לחצי גמר גביע הטוטו, בו תתארח אצל הפועל באר שבע (חמישי, 20:00, ספורט1). כמעט חודש אחרי התבוסה שספגה הקבוצה בכרמל ממכבי חיפה, ולאחר מחנה אימונים בקפריסין, ינסו שחקניו של סלובודן דראפיץ' להפתיע בבירת הנגב בידיעה שתוצאה טובה גם עשויה להשפיע על עתידם בשל המחשבות של הצוות המקצועי וראשי המועדון לבצע שינויים בסגל.

המפגש הקרוב בבאר שבע מהווה הזדמנות לשחקנים המתנדנדים ובהם סינטיאהו סלליך והזרים פאבלו גונסאלס, גודפריד רומארטו ושלומי אזולאי. מי שייעדרו אם קייס גאנם וניב זריהן הפצועים, בעוד אדי גוטליב חולה והוא בספק. גם אנטואן קונטה סובל מרגישות בברך כאשר סתיו למקין ואור ישראלוב תורגלו באימון המסכם כצמד הבלמים. גם דוד קלטינס בספק בשל כאבים בברך עוד מהמחנה. בשער, כהמשך למחנה האימון, מעדיף דראפיץ' את עידו שרון על פני סטפן מרינוביץ' ואילו בחלק הקדמי עומר סניור יקבל קרדיט.

הרכב משוער: עידו שרון, בן ביטון, סתיו למקין, אור ישראלוב, אבו דוסו, רומארטו, ארי כהן, דן איינבינדר, הישאם לאיוס, אלן אוז'בולט, עומר סניור.

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב. אודי ציטיאט
חולה ובספק. גוטליב/אודי ציטיאט

במסיבת העיתונאים לקראת חצי הגמר אמר דראפיץ': "אני לא מאמין שאימנתי את הקבוצה הזו בלי מחנה אימון. הפגרה באה לנו טוב, הכרתי את החבר'ה, גיבשנו שיטה שאנחנו רוצים לשחק בה. עבדנו על שיטה מסוימת, על לחץ, ארבעה בהגנה, לפעמים יהלום ולפעמים 4-3-3. התמקדנו בלחץ, בהנעת כדור, בחזרה לאחור. בדקנו הרכבים, מה מתאים לכל אחד. מקצועית זה היה מחנה יוצא מן הכלל".

המאמן התבקש להתייחס לנושא של חיזוק בינואר והשיב: "אני לא אבוא ואגיד עכשיו מי מתאים ומי לא. אנחנו רוצים וחייבים להתחזק. הכרתי את הסגל הרבה יותר טוב וזו הייתה המטרה של מחנה האימון. אני רוצה לראות את הקבוצה בשלושת המשחקים הקרובים... למי שחולה נותנים אנטיביוטיקה ורואים איך הוא מגיב, אז גם אני רוצה. אחרי שלושת המשחקים נדע איזו קבוצה יש לנו ואיפה צריך לשנות".

על המשחק מחר אמר דראפיץ': "זה משחק רשמי, חצי גמר, לא משנה איזה גביע - אנחנו רוצים לעלות שלב ולזכות. אין פה עניין של לשמור כוחות למשחק נגד עפולה בגביע. אנחנו רוצים לנסות להביא את הגביע הזה להפועל תל אביב שלא זכתה בתואר הרבה זמן"

ביום שני תשחק הפועל תל אביב בחוץ נגד הפועל עפולה בסיבוב ח' בגביע המדינה ובשבת הבאה (17 בדצמבר) תארח את הפועל חיפה במשחק חזרת ליגת העל מהפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully