וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' רוצה חיזוק בינואר, הנהלת הפועל תל אביב מנסה לגבש טקטיקה

עודכן לאחרונה: 5.12.2022 / 11:30

הקבוצה טרם קיבלה החלטה אם להגדיל את התקציב או לשחרר שחקנים חד צדדית, ואיך להתנהל איתם. גאנם צפוי להיעדר גם בגביע הטוטו (חמישי, 20:00, ספורט3)

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.12/ספורט1

הפועל תל אביב תפגוש את הפועל באר שבע בחצי גמר גביע הטוטו (חמישי, 20:00, ספורט3), כאשר מי שימשיך להיעדר הוא קייס גאנם, שעשוי להתלבש לראשונה כבר בשבוע הבא במפגש נגד עפולה במסגרת גביע המדינה. פרט לגאנם, כל הסגל אמור לעמוד לרשותו של סלובודאן דראפיץ', שהחל ממחר יתחיל לתרגל הרכבים אפשריים לקראת המשחק.

דראפיץ' יצטרך לרוץ עם הסגל הנוכחי בחצי גמר גביע הטוטו, בגביע המדינה ובעוד כמה משחקי ליגה עד ינואר, אך העיניים של הצוות המקצועי מכוונות לשינויים בינואר ושדרוג הקבוצה במספר שחקנים, בעיקר בעמדת השוער, הקישור וההתקפה. השמות של אריאל הרוש ובן שהר תמיד באוויר, עוד מהקיץ, אך העובדה שלא שיחקו לאחרונה מעלה סימני שאלה במועדון ותהייה האם אלו השחקנים המתאימים לסיטואציה.

מאמן הפועל תל אביב סלובודן דראפיץ'. אריאל שלום
עשוי לקחת זמן. דראפיץ'/אריאל שלום
קייס גאנם הפועל תל אביב דוד קלטינס הפועל באר שבע. קובי אליהו
עשוי להתלבש בשבוע הבא במפגש נגד עפולה במסגרת גביע המדינה. גאנם/קובי אליהו

מעבר לכך, בהנהלת המועדון עדיין לא התקבלה החלטה האם יגדל התקציב על מנת להתחזק בינואר, או שמא חיזוק יגיע רק מכספים שייחסכו על ידי שחרור שחקנים, כאשר ייתכן ותתקיים ישיבה בנושא בחצי השני של דצמבר. בשלב הזה אף שחקן עדיין לא עזב, אך נראה שלאחר המשחק נגד באר שבע ואולי אחרי עפולה, במועדון יחלו להפעיל לחץ על מספר שחקנים לחפש קבוצות. עד לסיום הסיבוב הראשון דיברו על השמות של סינטיהו סלליך (לו יש חוזה לעוד עונה), פאבלו גונזלס, רומארטו ושלומי אזולאי, אך הרשימה עשויה להשתנות בעקבות מחנה האימון והמשחקים הקרובים.

מניסיון העבר, שחקנים לא נלחמים ולא עוזבים עד שיש להם הצעה טובה ביד או פיצוי גבוה יחסית מהמועדון. בהפועל תל אביב לא ממהרים כרגע לפצות שחקנים בחלק נכבד משכרם ולכן הדברים עשויים לקחת זמן, כאשר כל עוד המועדון לא מצרף שחקנים חדשים הוא נותן לאלו שהתבקשו למצוא קבוצה את התחושה שאולי שווה להישאר ולהילחם על המקום שלהם, ולכן הבחירה לא להיות אקטיביים בשוק כבר בשלב הזה עשויה לעלות לאדומים ביוקר בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully