וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייפילד חתם בראמס, היעדרות ממושכת לגארופולו

הקוורטרבק ששוחרר לבקשתו מקרוליינה נאסף מרשימת השחקנים החופשיים על ידי הראמס. גארופולו ייעדר לפחות שבעה שבועות, ברוק פרדי יפתח בסן פרנסיסקו

בייקר מייפילד. Rob Carr, GettyImages
הבין שאין לו סיכוי לפתוח וביקש להשתחרר. מייפילד/GettyImages, Rob Carr

בייקר מייפילד שוחרר מקרוליינה, ונראה היה שהיעד הבא שלו הוא סן פרנסיסקו, שרצה לפלייאוף ומחפשת קוורטרבק. בסוף הוא אכן נחת בקליפורניה, אבל לא בניינרס. לוס אנג'לס ראמס, שאיבדה סיכוי להגיע לפלייאוף אבל צריכה למלא את החלל של מתיו סטאפורד הפצוע, החתימה את הקוורטרבק עד תום העונה. הראמס ישלמו את יתרת 1.35 מיליון הדולרים שנותרו בחוזהו.

בקרוליינה סיפרו שבקשת השחרור של מייפילד הגיעה מהשחקן עצמו, שהבין שאין לו ממש סיכוי לפתוח שם. הראמס הם הקבוצה היחידה שביקשה "למשוך" אותו מהווייברס (רשימת השחקנים החופשיים). הוא צפוי לפתוח כבר במשחק של חמישי בלילה מול לאס וגאס, עימות שאתם בוודאי לא תראו כי למה כן, בעצם?

סן פרנסיסקו, שמבססת את הריצה שלה לפלייאוף, תיאלץ לעשות את זה בלי ג'ימי גארופולו, שסובל משבר ברגלו. הוא לא יצטרך ניתוח שבעקבותיו היה בוודאות מסיים את העונה, אבל עדיין צפוי להיעדר לתקופה ממושכת של 7-8 שבועות. הוא עשוי לחזור בפלייאוף, אם כי הסיכויים לכך קלושים. נכון לעכשיו מי שיפתח הוא ברוק פרדי ומחליפו יהיה ג'וש ג'ונסון.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully