וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשחודורוב נישק את מרילין מונרו: קטע מתוך "הבלתי חשובים"

ב-1957 יצאה נבחרת הפועל למשחק חגיגי בניו יורק. מרילין מונרו התכבדה בבעיטת הפתיחה, באירוע שריגש את הקהילה היהודית. צפו בקטע מתוך הפרק של "הבלתי חשובים" שישודר בכאן 11 ביום ראשון

מרילין מונרו בועטת את כדור הפתיחה במשחק של נבחרת הפועל בניו יורק/כאן 11

השנה היא 1957. נבחרת הפועל שהורכבה כולה משחקני קבוצות הפועל, ובראשה הקפטן יעקב חודרוב, יוצאת למשחק חגיגי בניו יורק מול קבוצת הכוח ניו יורק לרגל יום העצמאות התשיעי של מדינת ישראל. רחובות העיר נסגרים לכבודה, הכול יוצאים מגדרם, ובאיצטדיון החגיגי רגע לפני שריקת הפתיחה מגיעה כוכבת צעירה בשם מרלין מונרו ובועטת את בעיטת הפתיחה. על הדרך היא מדביקה נשיקה לחודרוב שתועדה בתמונה שנכנסה לפנתיאון.

רחביה רוזנבוים בן ה-87 נמנה עם השחקנים שיצאו לארה"ב: "זה היה מסע החלומות לאמריקה של נבחרת הפועל ישראל. קיבלו אותנו כגיבורי ישראל, עם פינוקים ומתנות, בראשות שופט בית המשפט העליון סם לייבוביץ' ויהדות ניו יורק. המשחק הביא מעל 35 אלף יהודים ליציעים, השיא היה ההשתתפות של מרילין מונרו. היא ישבה במכונית פתוחה, אנחנו השחקנים הלכנו אחרי הרכב והקהל השתולל מהתלהבות. השחקן היחיד שתפס פיקוד היה חודורוב, לזכרוני אף שחקן לא הצטלם איתה חוץ ממנו ואין לי מושג מדוע. כשמונרו בעטה את בעיטת הפתיחה, כולנו הבטנו רק עליה".

סיפורו של המשחק הזה ולצדו האווירה המיוחדת במינה ששררה בישראל ובקהילה היהודית האמריקאית באותן השנים יסופר בפרק השלישי והאחרון בסדרה "הבלתי חשובים", העוסקת הפעם בסיפורים שונים על הכדורגל הישראלי. הפרק ישודר ביום ראשון הקרוב, 11 בדצמבר, בשעה 22:10, ב-כאן 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully