וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "אף שחקן לא יכול להרשות לעצמו להוריד רגל מהגז"

7.12.2022 / 9:54

מאמן הפועל באר שבע לקראת חצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל תל אביב (חמישי, 20:00, ספורט1): "אחרי פגרה כזו מתחילים מאפס והשחקנים צריכים להבין את זה"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

משחקי גביע הטוטו יחודשו הערב (רביעי) ולדרך ייצא חצי הגמר הראשון בין מכבי נתניה להפועל חדרה, אבל העולה השנייה לגמר תיקבע רק מחר כאשר הפועל באר שבע תארח את הפועל תל אביב (חמישי, 20:00, ספורט1).

הפועל באר שבע חזרה בשבוע שעבר ממחנה אימונים קצר בקפריסין ובקבוצה לא מקלים בראש במפגש חצי גמר גביע הטוטו, על אף שביום שני היא תתארח באצטדיון הי"א באשדוד נגד הקבוצה המקומית בסיבוב ח' בגביע המדינה - שאצלה תתארח גם בשבת הבאה (17 בדצמבר) במסגרת ליגת העל.

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
"הרכבת נוסעת". המסר של ברדה לשחקנים/מאור אלקסלסי

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב, נשאל אליניב ברדה על הפגרה הארוכה: "הייתה פגרה טובה אחרי תקופה מאוד עמוסה שכללה משחקים כל שלושה-ארבעה ימים. אנחנו שמחים לחזור, כמובן שגם נהנים מהמונדיאל, אבל חוזרים למשימות שלנו ולעבודה הקשה. כיצד שומרים על הכושר שהיינו בו אחרי הפגרה? שאלה טובה. היה מחנה אימון מצוין ועבדנו על הדברים שאנחנו רוצים להמשיך אותם, אבל לפעמים יוצאים מהתלם ומהכושר כשיש פגרה כזו וצריך לחזור כמה שיותר מהר. מי שטיפה יסתכל לצדדים או יסיט מבט, הרכבת לא תחכה לו".

אם הוא חושב שהפגרה בכל זאת הגיעה בזמן: "זה היה טוב למלא מצברים וגם יש שחקנים שחזרו מכל מני רגישויות. בסופו של דבר, אחרי פגרה כזו שהיא כמעט כמו בסוף העונה, אז הכל מתחיל מאפס והשחקנים צריכים להבין את זה. לפנינו חצי גמר גביע הטוטו, אחר כך משחק בגביע ואז גם חוזרת הליגה - כך שאף שחקן לא יכול להרשות לעצמו לוותר או להוריד את הרגל מהגז, כי הרכבת נוסעת. חוץ ממריאנו באריירו שזקוק לחודש של שיקום והתאוששות, כולם כשירים".

עוד אמר על ברדה לקראת חצי גמר גביע הטוטו: "זה משחק שיכול לקרב אותנו לתואר, כך אני מתייחס לזה והוא כרגע הכי חשוב. זה טוב שיש לנו משחק שמשמעותו שני ניצחונות מתואר. עבור כולנו זו תקופת מבחן, כולל אותי, תמיד בוחנים אותנו - אבל אנחנו נבחר את השחקנים הכי טובים והכי כשירים ומי שישחק יצטרך להוכיח את עצמו, מי שלא - הרכבת נוסעת".

הבלם מיגל ויטור, שגם שיחק עם נבחרת ישראל בתחילת פגרת המונדיאל, הוסיף: "אני מרגיש מצוין, הייתי צריך את הפגרה הזו והטענתי מצברים. אני לא יודע אם זה היה טוב לקבוצה כי היינו בתקופה טובה, אבל אני הייתי צריך את הפגרה הזו שהעניקה לי אנרגיה. היו לנו שלושה חודשים מאוד אינטנסיביים, אני חושב שהפגרה הזו יכולה לעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully