וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ילד פלא בדרך: ריאל מדריד על סף רכישת אנדריק בן ה-16

דיווחים: החלוץ הצעיר של פלמייראס יירכש תמורת 72 מיליון יורו, אבל יעזוב את ברזיל לטובת הבלאנקוס רק לאחר יום הולדתו ה-18

אוהדי נבחרת ברזיל חוגגים/רויטרס

ריאל מדריד לא זונחת את החלטתה להשקיע את מירב התקציב לרכש על שחקנים צעירים שמסומנים כדבר הבא בכדורגל העולמי. אחרי שעשתה זאת בין היתר עם ויניסיוס ג'וניור, רודריגו, אורליאן טשואמני ואדוארדו קמאבינגה, כעת היא על סף רכישתו של החלוץ הברזילאי אנדריק בן ה-16.

לפי "ספורטס אילוסטרייטד" והעיתונאי פבריציו רומאנו, הבלאנקוס סיכמו את מרבית התנאים ונכנסו לשלבים האחרונים במו"מ עם פלמייראס, שצפויה לקבל עבורו 60 מיליון יורו בשלב הראשוני על בונוסים שונים צפויה לקבל 12 מיליון יורו נוספים. לאור גילו הצעיר הוא לא יוכל להצטרף לריאל מרדיד לפני 2024, אך בכל זאת מוכנה ריאל מדריד להשקיע סכום עתק ברכישתו - בידיעה שהוא יצטרף באיחור של שנה, ביולי 2024.

אנדריק, חלוץ פלמייראס. Alexandre Schneider, GettyImages
בקרוב במדי הבלאנקוס. אנדריק/GettyImages, Alexandre Schneider

אנדריק, שרק השנה עלה לבוגרים, הבקיע שלושה שערים בשבעת משחקיו הראשונים בליגה הבכירה. הוא קיבל הצעות על פי הפרסומים גם מצ'לסי, פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד, אבל עושה רושם שריאל מדריד הייתה הנחושה והרצינית ביותר וכך היא מצליחה להקדים את יריבותיה. לפי רומאנו, פ.ס.ז' כבר פרשה מהמירוץ לרכישתו אחרי שנדחתה הצעתה בגובה 58 מיליון יורו.

כבר בחודש אוגוסט עלה אנדריק לכותרות עם ביצועים יוצאי דופן בקבוצת הנוער, כאלו שכמובן גם הובילו לקפיצת המדרגה המהירה לעבר קבוצת הבוגרים. בחוזהו סעיף שחרור בגובה 60 מיליון יורו שאותו ריאל תשלם, אבל אליה כאמור יוכל להצטרף רק לאחר שיחגוג יום הולדת 18 וזאת בהתאם לחוקים במולדתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully