וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארצות הברית וקנדה רוצות להשתתף בקופה אמריקה 2024

מתכוננות למונדיאל הביתי: לפי "פוקס ספורטס", הנבחרות פנו ל-CONMEBOL ששוקלת בחיוב את הזמנתן לטורניר הדרום-אמריקאי. האמריקאים יארחו אותו?

אוהדי נבחרת ברזיל חוגגים/רויטרס

ארצות הברית וקנדה הבטיחו אוטומטית את מקומן במונדיאל 2026, מתוקף העובדה שהן תארחנה אותו ביחד עם מקסיקו, אלא ששתי הנבחרות מחפשות מסגרת איכותית להתחרות בה במסגרת ההכנה לגביע העולם הביתי, לאור אי השתתפותן במוקדמות הבית הצפון-אמריקאי. ב"פוקס ספורטס" דווח כי מטעם כל אחת משתי ההתאחדויות פנו ל-CONMEBOL, ההתאחדות הדרום-אמריקאית, והביעו רצון להשתתף בקופה אמריקה 2024.

לטענתו של העיתונאי המקסיקני איגנסיו סוארס, "בכירים ב-CONMEBOL אומרים שאין להם שום בעיה לדון בשילובן של ארצות הברית וקנדה כאורחות בקופה אמריקה". לעומת השתיים הללו, מקסיקו לא בוחנת אפשרות להשתתף באליפות דרום אמריקה לנבחרות, בה שיחקה כאורחת קבועה מ-1993 עד 2016.

אלפונסו דייויס ושחקני נבחרת קנדה חוגגים. Matthias Hangst, GettyImages
קנדה עשויה להשתתף בקופה אמריקה לראשונה/GettyImages, Matthias Hangst

הקופה אמריקה ב-2024, אליה נבחרת ארגנטינה תגיע כאלופה המכהנת, הייתה אמורה להתקיים באקוודור בהתאם לסבב הקבוע שנהוג בהתאחדות הדרום אמריקאית, אלא שאקוודור דחתה את האפשרות ובשלב זה טרם נקבע היכן תיערך התחרות, כאשר בנוסף דווח כי ארצות הברית עשויה לארח אותה.

ארצות הברית שיחקה בקופה אמריקה ארבע פעמים, וב-2016 אף אירחה את הטורניר במהדורה המיוחדת לכבוד 100 שנים למפעל, שכללה גם שש נבחרות מצפון-אמריקה. קנדה מעולם לא השתתפה בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully