וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א רוצה לעצור את רצף ההפסדים בהמבורג: "יהיה קרב קשה"

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 15:29

עם כאלף אוהדים שיתמכו בהם ביציעים, ינסו השחקנים של דני פרנקו להימנע מצניחה למאזן שלילי במשחק החוץ נגד המבורג טאוורס (רביעי, 20:30, ספורט 1). המאמן: "אנחנו נבנים ממשחק אחד לשני"

תקציר: הפועל תל אביב - בודצ'נוסט 70:64/ספורט1

הפועל תל אביב תמשיך את המסע האירופי שלה מחר (רביעי, 20:30, ספורט 1) כשתתארח בגרמניה אצל המבורג טאוורס. האדומים מגיעים למשחק עם שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים, אחרי שהפסידו את שני משחקיהם האחרונים במפעל, ואילו המבורג ניצחה שני משחקים בלבד והפסידה ארבעה עד כה.

הקבוצה יצאה לפנות בוקר לגרמניה, מלווה ב-600 אוהדים שקנו כרטיסים דרך המועדון ועוד כמה מאות שיגיעו לגרמניה במטרה להשיג כרטיס, ותערוך הערב את האימון המסכם לקראת ההתמודדות. במועדון קיימת דריכות גדולה מאוד, כשמלבד הרצון הטבעי לנצח קיימת תחושה שחייבים לעצור את רצף ההפסדים באירופה ולהימנע מכדור שלג שלילי במפעל. ג'ייקובן בראון שנעדר מהמשחק הקודם באירופה ושיחק רק 5 דקות בניצחון על הפועל חולון, כשיר וישחק, וכך גם אדם אריאל שחוזר לפעילות אחרי חודש. מי שימשיך להיעדר הוא שחקן הפנים האמריקאי ג'יילן הורד.

"אנחנו נרגשים מהמסע להמבורג", אמר המאמן דני פרנקו, "אנחנו נבנים ממשחק אחד לשני. זה הזמן שלנו להתמקד בפרטים ולבצע את הדברים בצורה הטובה ביותר ביחד עם האוהדים שנוסעים איתנו. אנחנו מחכים לקרב קשה ומקווים לנצח".

המבורג טאוורס היא אחת הקבוצות העולות בכדורסל הגרמני בשנים האחרונות. את הקבוצה מדריך ראול קורנר האוסטרי והשם הגדול ביותר שמשחק בה הוא יואלי צ'יילדס, שחקן פנים שהיה מועמד למספר קבוצות בישראל בשנים אחרונות. צ'יילדס רושם 14 נקודות ו-8.2 ריבאונדים בממוצע עד כה. שני שחקנים מובילים נוספים הם צמד הגארדים האמריקאי קנדל מקולום וג'יימס וודוורד, שניהם קולעים בספרות כפולות ומשחקים מעל 23 דקות בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully