וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "נשמור שחקנים למשחק בגביע המדינה ביום ראשון"

6.12.2022 / 15:21

בית"ר ירושלים תארח את עירוני קרית שמונה למשחק על המקום ה-9 בגביע הטוטו, המאמן הודה שהמפגש נגד כפר קאסם חשוב יותר. מחיאס עדיין בוונצואלה: "חסרונו פגע בהכנות"

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:2/ספורט1

המונדיאל עדיין בעיצומו, אבל מחר (רביעי, 19:45) הכדורגל הישראלי חוזר רשמית לפעילות אחרי פגרה קצרה ובאצטדיון טדי תארח בית"ר ירושלים את עירוני קרית שמונה למשחק על המקום התשיעי בגביע הטוטו.

לפגרת המונדיאל יצאה בית"ר ירושלים אחרי ניצחן ביתי דרמטי בליגה על בני סכנין ולקראת המשחק אמר המאמן יוסי אבוקסיס: "אנחנו חוזרים למשחקים הרשמיים, גם מבחינת אימונים עבדנו קשה מאוד, גם הייתה לנו מנוחה. כמובן ששחקנים עבדו על כושר גופני, גם על דברים נוספים לקראת המשחקים הבאים. המשחק מחר יהיה אימון טוב, ואנחנו רוצים לחזור לליגה ולגביע במצב טוב. אפילו מחר אני מצפה שנחזור לעניינים ושנשחק באותה צורה כמו נגד סכנין".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. אריאל שלום
"התגעגענו מאוד"/אריאל שלום

ביום ראשון תתמודד בית"ר ירושלים נגד מ.ס. כפר קאסם בסיבוב ח' בגביע המדינה ועל כן הבהיר אבוקסיס: "אנחנו נשמור שחקנים גם ליום ראשון. בגלל שלא שיחקנו הרבה זמן, זה משחק הכנה טוב לקראת החזרה למאבקים. בדרך כלל יש פגרה של שלושה שבועות, עכשיו זה חודש. זה נראה הרבה זמן בגלל המונדיאל, אבל אנחנו באמצע משחקים. עבדנו קשה, עשינו ערב גיבוש, עשינו דברים לשמור את כולם ביחד. חסר מחיאס שלא הגיע, יש בעיה עם הדרכון וזה פגע לנו קצת בהכנות, אבל מבחינת הכל - מנוחה, אימונים וגיבוש עשינו עבודה טובה".

איליי מדמון דיבר גם הוא לקראת החזרה מהפגרה: "התגעגענו מאוד, התגעגענו לטירוף, לקהל. אני ממש שמח שחוזרים מחר לטדי. במהלך הפגרה הייתי בנבחרת הצעירה, היו לנו שני משחקים בגאורגיה, היה גם קצת חופש, אימונים וגם גיבוש, המשחק מחר חשוב לקראת ההכנה לגביע ולליגה. אנחנו עושים את הכל כדי לעשות את המוטל עלינו לקראת המשימות הבאות".

הרכב משוער:
איתמר ישראלי: אבישי כהן, אורי דהן, אור זהבי, מקס גרצ'קין: אוראל דגני, טרזייה תומא, בר כהן, ירדן שועה, דנילו אספריה: יון ניקולסקאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully