וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון אומוסולה צפוי לנחות ברביעי, הסיכויים שיחתום נמוכים

5.12.2022 / 7:49

השוער שיגיע להיבחן בבית"ר ירושלים יצטרך להרשים בצורה יוצאת דופן כדי לזכות בחוזה. מחיאס עדיין תקוע בוונצואלה, במועדון מעריכים שהדברים יסתדרו עד השבוע הבא

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.12/ספורט1

השוער הקמרוני סימון אומוסולה אמור לנחות בישראל ביום רביעי הקרוב, כדי לעבור בדיקות רפואיות לקראת הצטרפותו לאימוני בית"ר ירושלים למשך מספר ימים. במועדון הסכימו לבחון את השחקן, אך הרקורד הלא מרשים שלו, לצד העובדה שלא יצא מאפריקה עד גיל 24 וחוסר הניסיון שלו בליגות טובות ותחת לחץ, משחקים לרעתו של השוער שיצטרך להפגין יכולות יוצאות דופן כדי שיוסי אבוקסיס יסכים להמר עליו.

למעשה, בבית"ר הגדירו את עמדת השוער כמשמעותית ביותר, ולא סתם הוגשה הצעה כספית גבוהה לשוער הליטאי אדווינאס גרטמונאס, שבשלב זה בודק אופציות נוספות. בבירה יקבלו החלטות נוספות לגבי רכש גם בהתאם לשחקנים אותם יצליחו לשחרר כדי לפנות מקום בתקציב, כמו אדוארדו גררו, אור זהבי וחגי גולדנברג, אך אלה דברים שיקרו רק לקראת פתיחת החלון בינואר או במהלכו.

שחקן בית"ר ירושלים ג'וסואה מחיאס. אריאל שלום
תקוע במולדתו. מחיאס/אריאל שלום

הצוות המקצועי החל להתכונן למשחק הדירוג נגד עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו, ולמפגש עם בשבוע הבא עם מ.ס כפר קאסם בגביע המדינה, כאשר מי שעדיין לא חזר לארץ הוא ג'וסואה מחיאס, שהתוקף של דרכונו פג והוא מטפל בפרוצדורות בוונצואלה. יש לציין כי הדברים קרו בעקבות החלטת מחיאס להישאר בארץ למשחקה של בית"ר נגד סכנין בסיום הסיבוב הראשון, ולא לצאת למשחקי הנבחרת, כך שבשלב הזה גם ההתאחדות המקומית לא מסייעת לו יותר מדי, אך אתמול העריכו בבית"ר שעד השבוע הבא ניתן יהיה להטיסו לארץ.

בנוגע לדן עזריה, על אף הרצון הגדול של השחקן לחזור לאימונים תחת זריקות, בצוות הרפואי החליטו כי הוא יעבור סדרת חיזוקים וטיפולים בטרם יעשה זאת, כאשר החזרה עשויה לקחת חודשיים עד שלושה. עזריה סבל מקרע בגיד בכף הרגל, גיד שעדיין חלש וגורם לו לכאבים בפעולות תחת מאמץ. בבית"ר לא רוצים לקחת סיכון ומעדיפים שחזרתו תהיה רק לאחר טיפול ושיקום מלאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
באנו לבקר: שחקני בית"ר ירושלים הגיעו לשלוחות של המועדון ברחבי הארץ. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
באנו לבקר: שחקני בית"ר ירושלים הגיעו לשלוחות של המועדון ברחבי הארץ/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

שחקני בית"ר ירושלים מסעו אתמול לחלק מהשלוחות הבית"ריות ברחבי הארץ. נתנאל דלויה, מקס גרצ'קין, עמית כהן, איליי מדמון ורונן חנצ'יס יצאו לשדות נגב, ביחד עם מנכ"ל המועדון, כפיר אדרי, שם חיכו להם הילדים בהתרגשות.

אופיר קריאף, אבישי כהן, אור זהבי, דוד חוג'ה, אביאל זרגרי, רוי ששון, אורי דהן ורוי דוגה הגיעו לשלוחה בשכונת ארנונה בירושלים. בבית שמש התייצבו ירדן שועה, אוראל דגני, בר כהן, אדוארדו גררו ואיתמר ישראלי.

השחקנים הגיעו אל מגרש האימונים וכבר בכניסה נעצרו לעשרות תמונות סלפי וחתימות. לאחר ההתלהבות הראשונית, אמרו השחקנים כמה מילים לילדים, טיפים לחיים ספורטיביים והתמדה.

אוראל דגני: "היה לנו כיף גדול להיות פה, לראות את הילדים שורפים את הדשא ונהנים מכל רגע. אנחנו אוטוטו חוזרים למשחקים ולליגה, אז היה נהדר שניצלנו את הפגרה הזאת לאירוע שכזה. יש פה ילדים מאוד מוכשרים, שרק צריכים להאמין שהם יכולים להגיע רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully