וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבסטר: "אם יגיע לבית"ר, גרטמונאס יהיה אחד השוערים הטובים בישראל"

27.11.2022 / 9:00

החלוץ ששיחק בבית"ר והיום בז'לגיריס, ממליץ על הליטאי איתו מתקיימים מגעים. חזרת עזריה מתעכבת, בעיה עם הוויזה של מחיאס

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

בית"ר ירושלים מגבירה הילוך באימונים לקראת החזרה למשחקי הדירוג של גביע הטוטו נגד עירוני קרית שמונה ומשחק גביע המדינה נגד מ.ס. כפר קאסם בשבוע הבא, שיהוו גם סוג של הכנה לחזרה לליגת העל.

פרט למגעים עם השוער הליטאי אדווינאס גרטמונאס, לו יש הצעות נוספות, במועדון יקבלו החלטות לגבי שחקנים נוספים רק בחלק השני של חודש דצמבר, גם בהתאם ליכולת להשתחרר ממספר שחקנים. יקוב סילבסטר, החלוץ הסלובקי ששיחק בבית"ר ומשתף פעולה עם גרטמונאס בז'לגיריס, אמר עליו בסוף השבוע: "הוא שוער עם ביטחון ומשחק רגל מצוין. שחקן יציב שכמעט ולא עושה טעויות. אם יגיע לישראל הוא יהיה אחד השוערים הטובים בליגה".

יקוב סילבסטר, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ממליץ. סילבסטר/ברני ארדוב

דן עזריה שאמור היה לחזור לאימונים מלאים בקרוב, עדיין סובל מכאבים בכף הרגל, קיבל זריקה נוספת ועדיין לא יכול לחזור להתאמן עם הקבוצה. בשלב הזה נראה כי הסיכויים שעזריה יעמוד לרשות אבוקסיס בינואר קלושים, ובמקרה כזה לאחר צירוף שוער, העמדה הבאה בה יצורף רכש יהיה קשר. במועדון אף הסבירו אתמול ואמרו: "לא יהיה פשוט בינואר. הלוואי ונפגע בשחקן שדה אחד שישדרג, קשר או שחקן כנף, אם נמצא".

כל הזרים נחתו והצטרפו לקבוצה פרט לג'וסואה מחיאס, שעדיין לא חזר בשל בעיות עם הויזה ופרטים טכניים שהיה צריך לסדר בוונצואלה. אופיר קריאף יחזור לאימונים מלאים בעוד שבועיים בשל ההחלמה מהקרע במפשעה, זכר למשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנוגע לעתידו של אביאל זרגרי בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully