וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל הגיב לאיומי החרם: "יש אוהדים שגורמים לנזקים כספיים גדולים"

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 12:28

במכבי נתניה עסקו בהודעת ארגון האוהדים "ואטוס לוקוס", שמאיים להחרים את משחק גביע הטוטו מול חדרה. הבעלים בפייסבוק: "לא תבענו ארגון אוהדים, תבענו רק אוהדים שהמשטרה עצרה"

מכבי נתניה תפגוש מחר (שלישי) את הפועל חדרה למשחק חצי גמר גביע הטוטו, כאשר לצד ההכנות המקצועיות למשחק עסקו במועדון בימים האחרונים גם בהודעת ארגון האוהדים "ואטוס לוקוס", שמאיימים להחרים את המשחק. זאת לאחר שבמועדון הוחלט להגיש תביעות אזרחיות על סך 225 אלף ש"ח נגד אוהדים שנתפסו ביציעים לאחר שהתפרעו לכאורה וגרמו לדברי המועדון לנזקים כספיים גדולים ומשחקים ללא קהל.

הבוקר שיחרר הבעלים אייל סגל הודעה רשמית מטעמו, בה הוא משיב לאיומי ארגון האוהדים. בהודעה נכתב בין היתר: "מועדון מכבי נתניה לא הגיש תביעה נגד ארגון אוהדים. המועדון תבע אוהדים שמשטרת ישראל עצרה סביב המשחק מול הפועל באר שבע, כאשר כל אחד מהם "נתפס על חם" במעשים שאנחנו המועדון והאוהדים נענשים עליהם, משחק אחרי משחק בשנתיים האחרונות ובסכומים מצטברים של מאות אלפי שקלים, כשהשיא היה סגירת היציע המערבי.

בעלי מכבי נתניה אייל סגל. ברני ארדוב
נאבק בקנסות והעונשים. אייל סגל/ברני ארדוב

"למרות עשרות האזהרות שיצאו מטעם המועדון ולמרות הידיעה הברורה שעונש על תנאי עומד לפתחנו, בחרו אותם אוהדים להראות לכולנו, שהם קובעים את סדר היום במגרש גם אם זה יעלה במאות אלפי שקלים נזק ישיר ומיליונים בנזק עקיף, גם אם זה יגרום לאלפים רבים להיפגע ולא להגיע למשחק הבית הבא".

"אני תקווה שהאירוע הזה, בדיוק כמו המשחק ללא קהל, יהיו מהמורה בהיסטוריה של מועדון מכבי נתניה ולא נידרש לכך פעמים נוספות, אך אם נידרש, זה יעשה עד שנמגר את התופעות שפוגעות בכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully