וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעודיה תחכה? "רונאלדו ממתין להצעה מקבוצת ליגת אלופות"

לפי התקשורת הבריטית, הכוכב הפורטוגלי טרם החליט האם להסכים להצעת הענק מערב הסעודית. מקורבו טען: "כסף לא מעניין אותו כרגע"

אוהדי נבחרת ברזיל חוגגים/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו ינסה לעזור הערב (שלישי, 21:00) לנבחרת פורטוגל להעפיל לרבע גמר המונדיאל, אך לא פחות מהמפגש עם שוויץ בשמינית הגמר, את התקשורת העולמית מעסיק עתידו של CR7.

אמש נטען ב"מארקה" כי העברתו של רונאלדו לאל נאסר הסעודית סגורה וחתומה, בחוזה חסר תקדים שישלשל לכיסו 200 מיליון יורו לעונה בשנתיים וחצי הקרובות, לא כולל מענק חתימה.

עם זאת, פירס מורגן, עיתונאי "הסאן" שערך את הריאיון הדרמטי עם הפורטוגלי בחודש שעבר ושהוביל לשחרורו ממנצ'סטר יונייטד, ציטט אמש את הדיווח המדובר וכתב "זה לא נכון". בריאיון שהעניק הוא עצמו ל"טלגרף" לפני חמישה ימים, נדרש מורגן לנושא וטען: "לדעתי, אם כריסטיאנו יצליח במונדיאל, הוא יקבל את מה שהוא באמת רוצה - קבוצת ליגת האלופות, שתאפשר לו להמשיך במורשת שלו. בשלב הזה של הקריירה שלו, לא אכפת לו מכסף. העניין הוא תשוקה בוערת לכדורגל ברמה הכי גבוהה, לשבור שיאים ולזכות בתארים".

כעת גם בכלי תקשורת נוספים ממלכה מיישרים קו. לפי "איבנינג סטנדרד", רונאלדו אכן מחזיק בהצעת ענק מערב הסעודית, אך הוא טרם החליט האם להסכים לה: "בעוד אל נאסר ממתינה לתשובה שלו, רונאלדו מחכה לראות האם יצליח למשוך עניין מקבוצות גדולות באירופה. הוא רוצה לשחק בליגת האלופות". בעבר הוזכרו אתלטיקו מדריד, נאפולי וספורטינג ליסבון כמועמדות, אך כרגע נראה שלפחות שתי הראשונות ירדו מהפרק.

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. ODD ANDERSEN/AFP, GettyImages
ימים יגידו היכן ישחק. רונאלדו/GettyImages, ODD ANDERSEN/AFP

הערב, כאמור, יפגוש רונאלדו את שוויץ, בתקווה להעפיל לרבע גמר המונדיאל. בצד השני יחכה לו מעריץ - בריל אמבולו. "הוא מעורר השראה, עבור כל הספורטאים", אמר אמבולו. "אפשר ללמוד ממנו המון. יהיה כבוד גדול לשחק מולו, גם כאדם וגם כשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully