וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואי מאושר, הארדן סבלני, ויש רוקי אחד שמפתיע את כל הליגה

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 9:46

כוכב הקליפרס חזר וקלע סל ניצחון ("אף אחד לא אוהב כדורסל יותר ממני"), גארד הסיקסרס נראה חלוד בקאמבק שלו, נמהארד שנבחר במקום ה-31 הימם את גולדן סטייט: "הוא היה פנטסטי". וגם: סטף מגיב לסרטון הוויראלי והערוך, בוסטון דוהרת, ביל ייעדר לפחות שבוע

בשעה טובה ומוצלחת, חזר הלילה (בין שני לשלישי) קוואי לאונרד למגרשים, ועשה זאת בסטייל. כוכב לוס אנג'לס קליפרס שסבל מאינספור פציעות בשנים האחרונות - האחרונה שבהן נקע בקרסול, שגרמה לו להחמיץ שישה משחקים - קלע את סל הניצחון ב-117:119 הקשה על שארלוט.

"זה הרגיש טוב לחזור", אמר ה-MVP של סדרת הגמר לשעבר, ששיחק העונה שש פעמים בלבד. "אני אוהב את המשחק, אני לא חושב שמישהו אוהב ממני כדורסל. אולי אנשים רואים יותר כדורסל, אבל אף אחד לא אוהב כמוני. זה גורם לי להרגיש אושר גדול שאני משחק. הסיום היה נהדר".

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

שחקני לוס אנג'לס קליפרס מרכוס מוריס, קוואי לאונרד. Jacob Kupferman, GettyImages
כמה טוב לחזור. לאונרד ומוריס/GettyImages, Jacob Kupferman

לאונרד סיים עם 16 נקודות (7 מ-15 מהשדה) ב-28 דקות. גם פול ג'ורג' חזר מפציעה שגרמה לו לפספס מספר משחקים, והוביל עם 19 נקודות. "בכל פעם שאתה רואה את קוואי מגיע לעמדה שלו, שם נוח לו, ושם נוח גם לנו", אמר ג'ורג'. "רציתי שהכדור האחרון יגיע אליו, והוא סגר עניין".

עד כה, ג'ורג' ולאונרד שיחקו יחדיו חמישה משחקים בלבד העונה (כולל את הלילה), והקליפרס במאזן 1:4 כשזה קורה. "זה היה ענק", אמר טיירון לו על סל הניצחון. "זה ייתן לו הרבה מומנטום. ג'ורג' היה נהדר. כשהחבר'ה האלה על הפרקט יהיה קשה מאוד לקבוצות לעשות עלינו דאבל-טים ונשיג זריקות פנויות. צריך להמשיך לבנות על זה".

שחקן נוסף שחזר הלילה הוא ג'יימס הארדן, שעלה לפרקט לראשונה מאז שנפצע ב-2 בנובמבר, וקיבל מפגש אמוציונלי בקאמבק שלו - מול יוסטון, הקבוצה בה הפך לאחד השחקנים הטובים בליגה, ואותה דרש לעזוב. זה נגמר, לצערו ב-4 מ-19 מהשדה והפסד מביך של הסיקסרס, 132:123 אחרי שתי הארכות.

"הייתי מאוד מפוזר", הודה הארדן, שסיים עם 21 נקודות, 7 אסיסטים אבל גם 7 איבודים. "אני לא רגיל לזה, אבל אלה סתם תירוצים. לא שיחקתי טוב, אני יודע שאשתפר. הייתי צריך ממש להילחם כדי להמשיך לשחק, כי כאב לי, אבל ברגע שהמשחק התחיל רק רציתי לנצח".

שחקן פילדלפיה 76' ג'יימס הארדן מול שחקן יוסטון רוקטס אלפרן שנגון. רויטרס
לאט לאט. הארדן/רויטרס

וכעת, לאחד מסיפורי ההצלחה הכי בלתי צפויים העונה ב-NBA. אינדיאנה, שהיתה אמורה להיות אחת הקבוצות החלשות בליגה, ניצחה את גולדן סטייט 104:112 והמשיכה את פתיחת העונה הנפלאה שלה. לפייסרס יש כעת מאזן 11:13, והם ממשיכים לנצח גם ללא כוכבם הגדול טייריס הליברטון.

הסיבה העיקרית? רוקי אלמוני שנבחר במקום ה-31 בדראפט האחרון, ועונה לשם אנדרו נמהארד. הגארד (22, 1.91 מ') שרשם קריירת מכללות סבירה של ארבע שנים בפלורידה וגונזאגה, זכה בקיץ לחוזה מובטח מאינדיאנה - 8.6 מיליון דולר לארבע שנים - במה שנראה לפתע כמו אחד החוזים הטובים בליגה.

שבוע לאחר שצלף שלשת ניצחון גדולה מול הלייקרס, נמהארד התפנה לקבוע שיא קריירה חדש של 31 נקודות, הפעם על הראש של האלופה. הגארד המוכשר הוסיף גם 13 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. "הוא היה מופלא", סיכם ריק קרלייל, שראה את קבוצתו מנצחת אף שחסרה שישה משחקני הסגל שלה בשל פציעות או מחלות.

"הוא היה פנטסטי ושלט במשחק", הודה סטיב קר. "לא הצלחנו לעצור אותם הגנתית, הם שלטו מהרגע הראשון ועד האחרון. שטנו נגד הזרם הלילה".

לפרקים, נמהארד נראה כמו סטפן קרי. מי שלא נראה כמו סטפן קרי הוא סטפן קרי עצמו, שסיים את משחקו החלש ביותר העונה עם 12 נקודות ב-3 מ-17 מהשדה ו-2 מ-10 מחוץ לקשת. סטטיסטית, היה זה המשחק השלישי הכי גרוע בקריירה שלו, בערבים בהם הוא זורק 15 זריקות ומעלה מהשדה.

בסיום, התייחס סטף עצמו גם לסרטון הויראלי (והערוך), בו נראה קולע פעם אחר פעם ממשחק שלם, ואמר: "אני אתן לאנשים לשפוט האם זה אמיתי. זו המחמאה האולטימטיבית, כשאנשים המומים אבל לא חושבים שזה בלתי סביר, ואולי זה אמיתי".

* בוסטון הפכה לקבוצה הראשונה העונה שמגיעה ל-20 ניצחונות, עם 110:116 על טורונטו. "זה דבר גדול, בדיוק כך רצינו להתחיל את העונה", אמר ג'ייסון טייטום, שסיים עם 31 נקודות ו-12 ריבאונדים. הסלטיקס עומדים על 2:16, מאז שפתחו את העונה עם 3:4. "אנחנו הקבוצה הטובה בליגה כבר תקופה, ובכל לילה יש לנו אתגר אחר", אמר מרכוס סמארט.

* בקרב בין שניים מהמועמדים ל-MVP, התעלה לוקה דונצ'יץ' (30 נקודות) על דווין בוקר (11), וממש כמו בפלייאוף אשתקד, דאלאס שוב היתה גדולה על פיניקס עם 111:130 מהדהד. בכך קטעה רצף של עשרה הפסדים לסאנס בעונה הסדירה. "אני מרוצה מאוד", אמר דונצ'יץ'.

* בראדלי ביל יחמיץ לכל הפחות את שלושת המשחקים הקרובים של וושינגטון, בשל מתיחה בשריר הירך האחורי. בעוד כשבוע מצבו יוערך שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully