וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל הפגועה ירדה מאמבפה, גם צירוף בלינגהאם נראה קלוש

לפי "אס", ראשי הבלאנקוס כועסים על המו"מ בקיץ ולא יפנו שוב. ב"מארקה" טוענים: ריאל לא תסכים לשלם 150 מיליון יורו על האנגלי

אוהדי נבחרת ברזיל חוגגים/רויטרס

ג'וד בלינגהאם הגיע למונדיאל הזה עם ציפיות גבוהות, ובינתיים ילד הפלא של נבחרת אנגליה מנפץ כל אחת ואחת מהן. קשר בורוסיה דורטמונד רק משתפר ממשחק למשחק, הפך אולי לשחקן החשוב ביותר של נבחרת שלושת האריות, וכעת לכולם ברור שתג המחיר שלו נוסק לשמים.

לפי "מארקה", ריאל מדריד סימנה את הכוכב העולה עוד בקיץ, בניסיון לבנות מחדש את הקישור שלה בצל עזיבתו של קאסמירו. "כל משחק שלו בקטאר מעלה את תג המחיר שלו", נכתב ב"מארקה". "הוא יכול להפוך לאחד השחקנים היקרים בתולדות הכדורגל".

הבלאנקוס, כך נטען, לא יהיו מוכנים לשלם את הסכום החדש בו מוערך ילד הפלא - 150 מיליון יורו. "הם רואים בבלינגהאם שחקן שיכול לחולל שינוי של ממש בשנים הקרובות, אבל הסכום הזה כלל לא הגיוני, בטח לא אחרי מגפת הקורונה שטלטלה את המצב הכלכלי".

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

ג'וד בלינגהאם, שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
מי שתזכה בו תצטרך לשלם. הרבה. בלינגהאם/רויטרס

על כן, ריאל נוקטת כרגע בגישה יותר סבלנית, ומחכה לראות מה בלינגהאם עצמו רוצה. בינתיים, ליברפול הפכה לפייבוריטית במירוץ, אך דורטמונד לא צפויה לוותר בקלות. לפי אתר "טרנספרמרקט", ערכו של בלינגהאם עלה מ-27 מיליון יורו לפני שנתיים, עד 100 מיליון יורו לפני שריקת הפתיחה של הגביע העולמי. כעת, כאמור, קבוצתו צפויה לדרוש כ-150 מיליון יורו.

שחקן נוסף שמתרחק מהבלאנקוס הוא קיליאן אמבפה. לפי "אס", במועדון עדיין כועסים על ההתנהלות של מלך שערי המונדיאל, שכבר היה קרוב לסיכום במדריד בקיץ, ובתוך שבועיים שינה את דעתו ובחר להאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן. "הוא הפסיק לענות להודעות ולטלפונים", נכתב. "בריאל פירשו זאת כבגידה. ההנהלה כלל לא שוקלת לעשות ניסיון שלישי לצרפו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה חוגג. רויטרס
ריאל נפגעה. אמבפה/רויטרס

החלוץ המסחרר האריך את חוזהו בפריז עד 2025, וכעת עושה רושם שהבלאנקוס יוותרו על שירותיו - בעיקר בהתחשב במחיר שאלופת צרפת תדרוש (לכל הפחות 200 מיליון יורו). "כשריאל דופקת לך בדלת פעמיים ואתה לא נענה, יהיה מגוחך להמשיך ולהתעקש", נכתב ב"אס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully