וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחפשת מחליף לפויתרס: "נשלם סכום משמעותי לשחקן מתאים"

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 7:11

הצהובים טיילו מול באר שבע ונהנו מיכולת טובה של יפתח זיו. במועדון מוכנים לשלם בייאאוט עבור שחקן שיחליף את שחקן הפנים שיעבור ניתוח. ניבו: "רוצים עקביות גם ביורוליג"

מכבי תל אביב עצרה את רצף ההפסדים הארוך ביותר שלה העונה על שלושה משחקים כשהביסה אמש (שני) בצורה קלילה 58:91 את הפועל באר שבע. הקבוצה של עודד קטש שמרה על המקום הראשון בטבלת ליגת העל, וכעת תקווה לחזור למסלול הניצחונות גם ביורוליג כשתארח בחמישי את ולנסיה.

מכבי שלטה במשחק מאמצע הרבע הראשון, עלתה להפרש דו ספרתי כבר ברבע השני, ובמחצית השנייה העלתה הילוך כשחצתה את רף 30 ההפרש. הצהובים קיבלו שישה שחקנים בספרות כפולות, כשמעל כולם יפתח זיו עם 19 נקודות ב-17 דקות, שיא שלו במדים הצהובים.

יפתח זיו, שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
יכולת מצוינת מול באר שבע. יפתח זיו/לירון מולדובן

"זה היה ניצחון טוב בשבילנו, אנחנו מנסים לבנות ביטחון ולהתחיל לנצח משחקים בחוץ, זה צעד בכיוון הנכון בשבילנו, בכל הנוגע להרגלים", סיכם ג'וש ניבו שקלע 11 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים, "אנחנו עובדים על עקביות בהגנה, זה צעד בכיוון הנכון, המאמן שם בשבילנו מטרה לעצור אותם על מתחת ל-70 נקודות, ועצרנו אותם על פחות מ-70. אנחנו מודעים לקשיים שלנו בהגנה ביורוליג, ומנסים לתקן את זה".

מכבי עלתה לפרקט אמש בידיעה שתיאלץ להסתדר ככל הנראה עד לסיום העונה ללא אלכס פויתרס, שחקן הפנים הדומיננטי שהגיע בתחילת העונה. פוית'רס יעבור בתקופה הקרובה ניתוח בשורש כף היד וייעדר בין ארבעה לשישה חודשים. הצהובים יביאו במקומו מחליף, צפויים לרשום אותו לליגה, במהלך שיגרע את פויתרס מהסגל, ורק אם לא יתבצע חילוף נוסף עד לסיום העונה והשחקן יחלים בזמן, הוא יוכל לשוב.

אלכס פויתרס, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מי יחליף אותו במכבי? אלכס פויתרס/דני מרון

במכבי עובדים מסוף השבוע על מציאת מחליף לפויתרס, כשהמטרה היא לצרף שחקן שיוכל לשחק גם עם ג'וש ניבו וגם עם רומן סורקין. במועדון יודעים כי בסבירות גבוהה יצטרכו לשלם לא מעט כסף כדי לשחרר שחקן ממועדון כזה או אחר, ולפי גורמים במועדון "בשביל השחקן הנכון נהיה מוכנים לשלם סכום כסף משמעותי".

מלבד דארן היליארד ששב לסגל הקבוצה אחרי ההשעייה הקצרה שלו מקווים בקבוצה לקבל גם את וויד בולדווין למשחק נגד ולנסיה. השחקן ערך אתמול אימון חלקי ובמכבי אופטימיים כי יהיה כשיר להתמודדות בחמישי.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully