וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "צריכים מחליף לאלכס פויתרס כמה שיותר מהר"

מאמן מכבי תל אביב אחרי הניצחון בבאר שבע: "לא עודכנתי כרגע על מחליף. היליארד איתנו, מקווה שבולדווין יחזור בחמישי"

תקציר: ריאל מדריד - ולנסיה 62:79/ספורט1

מכבי תל אביב הצליחה לעצור את רצף ההפסדים כשחזרה הערב (שני) לליגת העל ודרסה 58:91 את הפועל באר שבע, ניצחון שהשיב אותה לפסגת הליגה.

המאמן עודד קטש, שמעמדו התערער אחרי הפסד חוץ נוסף ביורוליג בסוף השבוע, אמר בסיום: "לא כל משחק אני הופך לאופטימי או פסימי. זה לא תלוי ניצחון, לא עוצרים כל שנייה לחשוב. זה תהליך. אני לוקח מפה את הריכוז, את האינטנסיביות. שיפרנו את הגנת האחד על אחד שלנו. זה עוד לא מספיק, יש לנו שבוע עם עוד משחק ביום חמישי. השארנו אותם תחת 60 נקודות בבית. סך הכל מאוד מרוצה, למרות שהחטאנו די הרבה, הגנתית היינו שם כל המשחק. חילקנו דקות טוב, כל מי שעלה שיחק אגרסיבי ואני שמח על זה".

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
ממתין לחיזוק. קטש/לירון מולדובן

קטש גם התבקש להתייחס למצבם של ווייד בולדווין ודארון היליארד לקראת המשחק נגד ולנסיה ביום חמישי ביורוליג, ולפציעתו של אלכס פויתרס שייעדר כחצי שנה: "היליארד איתנו, בולדווין עשה אימון חלקי והרגיש טוב. מקווה שיהיה איתנו בחמישי. לגבי פויתרס, צריכים את המחליף שלו כמה שיותר מהר. לא עודכנתי כרגע על מחליף".

לסיום אמר המאמן על היכלת הטובה של יפתח זיו שקלע 19 נקודות: "יש פצועים ודקות שצריך למלא, ויפתח זיו עשה את זה היום כמו שצריך".

זיו הוסיף לדברי מאמנו: "זה מרגיש כיף. המקצוע שלי זה לשחק כדורסל. אני עולה למגרש ונותן הכל. מה עבד לי? שיחקנו כדורסל. זה לא קל להתאמן הרבה ולא לשחק הרבה. אני מקצוען, אני לא צריך להוכיח בליגה הזאת מי אני. יודע מה אני שווה, מכירים אותי. כשאני משחק אני עושה את הכי טוב שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ליאור ליובין, מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
לא מוטרד מסף השבירה. ליובין/לירון מולדובן

המאמן המפסיד ליאור ליובין, שקבוצתו שוב ספגה מעל 90 נקודות אחרי שני ניצחונות בליגה, אמר: "לא מוטרד מסף השבירה. לנצח את מכבי צריך משחק גדול ולא היה לנו משחק גדול. לא ניצלנו הרבה מצבים. מכבי זאת מכונה שטוחנת לאט לאט. הרגשתי שהיו לנו מצבים טובים והחטאנו. היינו באחוזים לא טובים. מכבי תמיד ממשיכה בשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully