וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנעול את הביתיות: הפועל חולון מארחת את לגיה ורשה

5.12.2022 / 21:16

הסגולים מחכים בשלישי (21:00) ליריבה הפולנית, בידיעה שניצחון יבטיח להם לפחות את המקום השני לקראת הפלייאין - ויותיר להם סיכוי לסיים ראשונים בבית ג'. גיא גודס: "מקווה לאולם מלא"

שחקני הפועל חולון בריאיון לקראת פתיחת העונה/צילום: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

הפועל חולון תעלה מחר (שלישי, 21:00) למשחקה הביתי האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות, כשהמילה ביתיות תישמע מכל עבר. ניצחון על לגיה ורשה יבטיח לה את אחד משני המקומות הראשונים בבית ג', ומשמעותו ברורה: גם אם לא תסיים ראשונה ולא תעפיל מיידית לטופ 16, היא לפחות תגיע לסדרת הפלייאין עם יתרון הביתיות.

האלופה הפסידה באולמה להפועל תל אביב בסוף השבוע, במשחק שבו ירתה בלי הכרה לשלוש (10 מ-38), אבל קיבלה את שון דאוסון המחלים מפציעה בתצוגה מעודדת. הגארד קלע 20 נקודות, כולל 4 מ-8 מחוץ לקשת, ולצידו יזדקק המאמן גיא גודס להופעה מאוזנת יותר מאריק גרין, שסיים עם 1 מ-1 לשתיים ו-1 מ-9 לשלוש.

"מצפה לנו משחק סופר משמעותי כדי להבטיח לפחות את הביתיות בפלייאין", אמר גודס. "לא יהיה קל נגד הקבוצה הכישרונית הזאת, שהתקדמה מאז המשחק הראשון שבו ניצחנו אותה. אני מקווה שהאולם יהיה מלא ותהיה אווירה חמה".

אריק גרין, שחקן הפועל חולון. דני מרון
יתרום יותר הפעם? אריק גרין/דני מרון

הפולנים מגיעים למשחק עם רצף של שלושה ניצחונות חוץ בשבועיים האחרונים (באוסטנד ופעמיים בליגה הפולנית). הם החתימו השבוע את הגארד האמריקאי בילי גארט, ששיחק בחודש האחרון בגדיניה.

הקלע המוביל שלהם בליגת האלופות הוא אקס הפועל ירושלים ריי מקאלום, שעומד על 16.8 נקודות למשחק, כולל 46.4% לשלוש, אבל בהפסד לחולון במחזור הפתיחה בלט "ישראלי" אחר: דווין מארבל, ששיחק בעבר במכבי חיפה וקלע 21.

במשחק המקביל במחזור החמישי תארח גלאטסראיי את פילו אוסטנד (19:00). אם הטורקים ימעדו, חולון תעלה לפרקט בידיעה שניצחון יחזיר אותה למקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully