וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע חוזרת מהפגרה למאני טיים, באריירו בתכנית שיקום

5.12.2022 / 13:53

אחרי חופשה ומחנה אימונים, מחזיקת הגביע שיצאה לפגרת המונדיאל בכושר מסחרר רוצה להמשיך במומנטום בחצי גמר גביע הטוטו מול הפועל תל אביב (חמישי, 20:00, ספורט3). הקשר הארגנטינאי עדיין לא מתאמן

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

אחרי חופשה בת שבוע ומחנה אימונים בקפריסין, שבה אתמול הפועל באר שבע להתאמן בבית האדום ופתחה בהכנות לשני המשחקים החשובים המתוכננים לה בשבוע הקרוב. ביום חמישי תארח הפועל באר שבע את הפועל תל אביב למשחק במסגרת חצי גמר גביע הטוטו (20:00, ספורט3) וביום שני, בעוד שבוע, תצא למשחק חוץ מול מ.ס. אשדוד במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.

באר שבע היא מחזיקת הגביע והיא רוצה לשמור על התואר שלה. במועדון מבינים שקיבלו את המשחק הכי קשה של הסיבוב בגביע המדינה ויש להם אתגר גדול לצאת לדרך ברגל ימין כדי להגן על התואר. "יצאנו לפגרה כשהיינו בכושר נפלא", נזכרים היום במועדון. "צריך לקוות שנחזור טובים ישר לשני משחקי מאני טיים שמחכים לנו".

אלכס באנה שחקן ויאריאל לפני מריאנו באריירו שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
מתי הוא ישוב? באריירו/דני מרון

אף שמדובר במפעל השלישי, בבאר שבע רוצים גם את גביע הטוטו. "אנחנו נלחמים על כל תואר ובטח כשעולים לחצי הגמר ומנצחים בדרך את מכבי חיפה באלוף האלופים, רוצים לנצח ולהעפיל לגמר כדי לקחת את התואר". באר שבע תשחק כאמור מול הפועל תל אביב בחצי גמר גביע הטוטו כאשר כבר מחרתיים ייפגשו באותו המעמד במשחק המקביל מכבי נתניה והפועל חדרה.

מי שלא מתאמן עם הקבוצה עד כה הוא מריאנו באריירו שנמצא בהליך שיקום על מנת לנסות ולהתגבר על הפציעה בברכו. בקבוצה יתנו לקשר את הזמן כדי להחלים והחלטה לגבי עתידו תתקבל בהתאם ליכולת שלו לחזור לכשירות מלאה. אלטון אקולטסה שנמצא במעמד של מוקפא כמו דוידה פטרוצי, שב לארץ מהולנד והחל להתאמן בקבוצה. מספר קבוצות מגלות בו עניין לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully