וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסרטון הוויראלי של סטפן קרי צולף ממגרש שלם - מזויף"

עודכן לאחרונה: 5.12.2022 / 10:54

חובבי הכדורסל בכל העולם נדהמו לראות את כוכב הווריירס צולף 5 פעמים רצוף מכל המגרש, בארה"ב טוענים שמדובר בסרטון ערוך. מופתעים או לא?

סרטון ויראלי של סטפן קרי קולע חמש זריקות רצופות ממגרש שלם/טוויטר

סרטון יוצא דופן כבש הבוקר (שני) את הרשתות החברתיות: סטפן קרי, כוכב גולדן סטייט, נראה קולע חמש זריקות רצופות ממגרש שלם. הסרטון זכה לעשרות מיליוני צפיות בכל רחבי העולם, כשכולם יודעים: אם יש כדורסלן בעולם שמסוגל לעשות דבר כזה - זה רק סטף קרי. עם זאת, כעת נטען בארה"ב שמדובר בסרטון מזויף, שערוך במיומנות.

סטף, פעמיים ה-MVP של ה-NBA, ידוע בקליעות המשוגעות שלו. מעבר לביצועים האדירים שלו על המגרש, לאורך השנים עלו לרשת סרטונים שלו באימונים או במהלך חימום לפני משחקים, שבהם הוא קולע סלים ממרחק גדול, מזוויות קשות, בקשתות גבוהות, וכמובן רצפים בלתי נגמרים של צליפות מעבר לקשת השלוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עם זאת, כעת עיתונאית AP ג'ייני מקאולי מדווחת שגורמים בגולדן סטייט ווריירס מאשרים לה שהסרטון אכן ערוך, ואינו אמיתי. רבים חשדו בכך, בעיקר לאור העובדה שהפעם סטף אפילו לא ממש כיוון את הזריקות הרחוקות, אלא זרק אותן כבדרך אגב, בזריקת צדית - אבל פה כנראה טמונה המחמאה הכי גדולה לכדורסלן המוכשר: חובבי המשחק יודעים שאם יש מישהו אחד בעולם שמסוגל לנפק כאלה נסים, זה סטפן קרי, האיש שגורם לבלתי אפשרי להפוך למציאות.

כך למשל קרי סיפק לפני שנתיים סרטון בלתי נשכח, שבו הוא נראה קולע 105 זריקות רצופות (!) מהשלוש בסיום אימון גולדן סטייט. "זה לא מפתיע", אמר אז מאמן האלופה סטיב קר, "הוא הקלע הטוב בכל הזמנים". הפעם כאמור מדובר בסרטון ערוך, אך ספק אם זה מוריד מגדולתו.

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully