וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה במשבר קליעה, קוזמה: "הוא חייב לשחק עם ביטחון"

הישראלי לא מוצא את הטבעת, ופורוורד וושינגטון הבהיר שהוא "עובד יותר מכולם באימונים", אך הוסיף: "יש סיבה שמשאירים אותו חופשי. הוא חייב לפצח את זה". ביל אופטימי: "הוא ימשיך להשתפר"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.12/ספורט1

דני אבדיה נותר בצד הנמוך של הנדנדה גם הלילה (בין ראשון לשני). הפורוורד של וושינגטון וויזארדס רשם כמות חד ספרתית של נקודות בהפסד 130:119 ללוס אנג'לס לייקרס, כשזו הפעם החמישית בשישה משחקים שהוא לא מגיע לדאבל פיגרס, כשלפני כן הייתה לו סדרה בת שבעה משחקים אשר בשישה מהם קלע לפחות 10 נקודות. הפעם הישראלי אמנם לא נתקע על 0 כמו בהפסד לשארלוט, אך הוא החטיא שבע משמונה הזריקות שלו מחוץ לקשת וסיפק 7 נקודות.

"הוויזארדס בצניחה בתחום הקליעה - בעיקר דני אבדיה", נכתב ב"אתלטיק" לאחר ההפסד השישי של וושינגטון בשבעה משחקים. קייל קוזמה נשאל על כך שאבדיה פתח עם 0/5 לשלוש ברבע הראשון, ואמר: "קודם כל, יש סיבה למה משאירים אותך חופשי. שנית, אתה חייב לשחק עם ביטחון. הוא עובד יותר מכולם בחדר כושר, קולע הרבה באימונים, וזה בסדר, אבל זה ממחיש לאיך שקבוצות שומרות עליו העונה. לכל אחד יש משחקים שבהם הוא קולע יותר או פחות, והוא חייב לפצח את זה. הדבר הכי טוב בחיים שלנו, זה שתמיד יש עוד משחק".

על המונמטום הרע של הוויזארדס הוסיף קוזמה: "אנחנו לא משחקים בצורה נכונה כרגע. אנחנו צריכים לחזור למה שעשינו שהוביל אותנו לחמישה ניצחונות בשישה משחקים, למה שעשינו טוב. כבר היינו בתקופה טובה. צריכים לשחק חזק. יש פה חבר'ה שמדוכדכים קצת, ונקווה שייצאו מזה ויקבלו ביטחון מחדש. המצב בחדר הלבשה? הפסדנו שישה משבעת האחרונים, זה לא כיף".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה ליד שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. רויטרס
לא קולע. אבדיה/רויטרס

גם על תפוקתו בהגנה הישראלי ספג ביקורת בדמות עקיצה בטוויטר, שם צייצו תמונה של זאיון וויליאמסון בתקופתו בתיכון מול שומר נמוך במיוחד, תחת הכיתוב "דני אבדיה מנסה לשמור על לברון". ג'יימס סיים עם 29 נקודות לזכות הלייקרס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לפחות מדבריו של כוכב הוויזארדס, בראדלי ביל, אבדיה יכול לשאוב עידוד. לפני המשחק הלילה פורסמו הדברים שאמר ביל בפודקאסט של שחקן העבר של וושינגטון, גילברט ארינאס, כשהסביר מדוע בחר לחתום בקיץ על חוזה חדש ולא לעבור לקבוצה חזקה יותר: "לא הרגשתי שיש בשוק קבוצה בה אוכל להיאבק על האליפות", אמר ביל, "אני אוהב את הגרעין הצעיר שמתפתח כאן. האצ'ימורה ממש טוב והיה לו קיץ מדהים, דני ימשיך להשתפר וקורי קיספרט קלעי נהדר ומקצוען".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully