וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה להדחה מהמונדיאל? בגרמניה מאשימים את נשות הכדורגלנים

עיתון "הבילד" הסיט את האש מהשחקנים והצוות המקצועי וטען: "הבריטיות ידעו לעשות שמח בקטאר, מה עם הבנות שלנו?". התגובות זועמות: "רגע מביך של התקשורת הגרמנית, בושה"

תיקתקנו: סיכום אירועי הספורט 4.12/ספורט1

נבחרת גרמניה עדיין מלקקת את הפצעים אחרי ההדחה הכואבת מהמונדיאל בקטאר כבר בשלב הבתים, בפעם השנייה ברציפות. בימים שאחרי, התקשורת הגרמנית מחפשת את האשמים בקריסה, ובין האנסי פליק, תומאס מולר וקאי האברץ, "הבילד" הגרמני מצא אשמות חדשות - נשות הכדורגלנים.

העיתון הגרמני טוען שאחת הסיבות העיקריות לכישלון המנשאפט היא שהנשים של שחקני הנבחרת לא נהנו מספיק בקטאר כמו הנשים של הכדורגלנים הבריטיים. "הבילד" עסק בשאלה 'מה קרה לנשים שלנו?' תוך תהייה מדוע הן לא חגגו מספיק באצטדיונים ובאירועים מסביב לחגיגת המונדיאל שבקטאר, בעוד נשות השחקנים מוויילס ואנגליה יצרו אווירה של מסיבה בכל קטאר.

הסיבה הביזארית שהעיתון הגרמני העלה, והסיט את האש מהמאמן הלאומי ושחקניו, גרמה לכעס רב בקרב הנשים בגרמניה: "מגוחך", "רגע מביך של התקשורת הגרמנית, בושה" ,"דממה בחדר ההלבשה? שילכו לעזא*ל".

מאמן נבחרת גרמניה, האנזי פליק. רויטרס
ישאר בתפקיד המאמן? פליק/רויטרס

בינתיים, עתידו של פליק בתפקיד המאמן עדיין לא ברור, בעוד דווח כי תומאס מולר שוקל לפרוש מהמדים הלאומיים בעקבות הכישלונות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully