וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היליארד חזר מהשעיה, אך לא נרשם למשחק מול הפועל באר שבע

האמריקאי ערך שיחת הבהרה עם קטש, מכבי תל אביב לא רשמה גם את בולדווין ופויתרס למפגש בבירת הנגב (שני, 19:00). גלבוע/גליל שהחתימה את ארתור רוזנפלד תארח את נס ציונה

תקציר יורוקאפ: גראן קנאריה - הפועל תל אביב 83:85/ספורט1

משחקי המחזור השמיני בליגת העל יינעלו מחר (שני). אחרי עוד הפסד ביורוליג, הפעם לבאיירן מינכן, תנסה מכבי תל אביב לשוב לראשות טבלת ליגת העל כשתתארח אצל הפועל באר שבע המשתפרת. עירוני נס ציונה שקרובה יותר לחבורת הצמרת מאשר לתחתית, תתארח אצל גלבוע/גליל שניצחה רק פעמיים מפתיחת העונה.

דארן היליארד, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
חוזר, אבל לא בטוח שמחר. היליארד/דני מרון

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב (19:00)

הצהובים הודיעו היום על החזרתו לסגל של דארן היליארד, שסיים את ההשעיה שלו לאחר שהחמיץ את המשחק מול באיירן מינכן וערך שיחת הבהרה עם עודד קטש. השחקן לא התאמן בימים האחרונים, ועל כן הוחלט שהוא לא יירשם למשחק בבירת הנגב. למשחק נגד ולנסיה ביום חמישי הוא כבר יתלבש.

הפסד החוץ במינכן רק החמיר את מצבה של מכבי תל אביב ביורוליג, כשהצהובים ירדו למאזן שלילי, ומעמדו של עודד קטש החל להתערער. במכבי תל אביב בינתיים לא ביצעו זעזוע, והם יירדו לבירת הנגב בסגל שלא שונה משמעותית מזה ששיחק במינכן. ווייד בולדווין שנעדר מהמשחק בשל מתיחה קלה יקבל מנוחה נוספת, כאשר גם אלכס פויתרס לא נרשם. הזרים שנרשמו הם לורנזו בראון, ג'יילן אדאמס, בונזי קולסון, ג'רל מרטין וג'וש ניבו. במכבי תל אביב רוצים לעצור את רצף ההפסדים לפני שיהפוך למפולת, ומאמינים שיוכלו לחזור לעצמם במשחק החוץ הנוכחי.

אחרי פתיחת עונה מגומגמת הצליחה הפועל באר שבע לעשות חצי צעד מחוץ לתחתית בשני המחזורים האחרונים עם ניצחונות חוץ חשובים ומרשימים על בני הרצליה והפועל אילת. הקבוצה של ליאור ליובין, שהייתה החלשה בליגה במשחק ההגנה, ספגה בשני המשחקים האחרונים 73.5 נקודות בממוצע בלבד, ובקבוצה מקווים להמשיך את המגמה גם נגד מכבי תל אביב העדיפה בהרבה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לונדון פראנטס שחקן גלבוע/גליל. ברני ארדוב
בכורה עונתית. פרנטס/ברני ארדוב

הפועל גלבוע/גליל - עירוני נס ציונה (19:00)

הקבוצה מגן נר ביצעה השבוע שינוי ראשון בסגל כששחררה את ג'וש פרקינס לרגל שובו של לונדון פרנטס מהפציעה. הרכז שהיה המרכזי ביותר אשתקד בקבוצה הצפונית יערוך את הופעת הבכורה שלו לעונה זו נגד נס ציונה. גלבוע הפסידה חמישה מששת משחקיה האחרונים בליגה, שבחלקם נראתה רע, ובקבוצה יודעים שהם חייבים לשנות מגמה בקרוב אחרת יתקשו לצאת ממאבקי התחתית בהמשך הדרך.

היום החתימה הקבוצה את ארתור רוזנפלד בן ה-27. הגארד הצרפתי-יהודי, בעל אזרחות הישראלית, פתח את העונה שעברה באליצור אשקלון ובמהלכה חזר לאשדוד, שם רשם ממוצעים של 10.5 נקודות ו-8 אסיסטים למשחק. רוזנפלד שחתם על חוזה זמני ינחת בימים הקרובים ויצטרף לאימוני הקבוצה.

נס ציונה ערכה השבוע את הופעת הבכורה שלה בליגה הצפון אירופית בצמד משחקים בפולין, כשהפסידה לאוסטרוב וניצחה את סופוט. הכתומים שיחקו באירופה ללא גולן גוט החולה, ובמשחק השני איבדה גם את רוני הארל שנפצע אחרי מחצית ראשונה גדולה, והוא צפוי להיעדר מההתמודדות בגן נר. מי שצפוי להתלבש אחרי למעלה מחודש בליגה הוא סי ג'יי וויליאמס הוותיק, ובנס ציונה מקווים לצאת עם ניצחון חוץ שישאיר אותם קרובים לחבורת הצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully