וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המאבק נשא פרי": התוכנית לחיזוק מעמד המאמן יצאה לדרך

4.12.2022 / 15:12

תוכניתו של חה"כ סימון דוידסון קורמת עור וגידים: "כמאמן לשעבר, וכמי שמכיר ומוקיר את פועלם של המאמנים בספורט, התעקשתי ונלחמתי על מנת שיתווספו 5 מיליון ש"ח לקידום מעמד המאמן"

תוכנית למען מאמנים של ח"כ סימון דוידסון. יחצ,
התוכנית לקידום מעמד המאמן/יחצ

תוכניתו של חה"כ סימון דוידסון, לחיזוק מעמד המאמן יצאה לדרך, ובמסגרתה יתווספו 5 מיליון שקל לקידום מעמד המאמן. "כמאמן לשעבר, וכמי שמכיר ומוקיר את פועלם של המאמנים בספורט, התעקשתי ונלחמתי על מנת שיתווסף הסכום הזה", אמר דוידסון, "המאמנים הם לא רק אלה שמובילים את הספורטאים הישראלים להצלחה, הם אלה שמובילים את הספורט הישראלי כולו".

שלשום, חזרו 30 מאמנים ממשלחת של שבוע בהונגריה, להשתלמות שחייה. וח"כ דוידסון אומר שזו רק ההתחלה: "אמשיך ואפעל למען קידום מעמדם של המאמנים בישראל, כי הם התשתית של הספורט הישראלי, עמוד האש שמוביל את הספורטאים והספורטאיות שאנחנו כל כך גאים בהם להצלחות".

הכסף יועבר ממשרד הספורט לאגודות הספורט כאשר כל איגוד יקבל מספר מלגות על פי גודל האיגוד. תינתן עדיפות לנשים ולמאמנים מהחברה הערבית. האיגודים ינהלו את התכנית המקצועית ויחליטו על המקומות אליהם המאמנים ייצאו להשתלמויות. במידה והאיגוד לא ינצל את מכסת המלגות, הכסף יוחזר למנהל הספורט ויועבר לאיגודים אחרים שידרשו תקנים נוספים. כל איגוד יחויב לעמוד בקריטריונים של מנהל הספורט באשר למי תינתן האפשרות לצאת להשתלמות (מאמן מוסמך, מאמן שעובד באגודה רשומה, מאמן שעובד לפחות שנתיים תחת האיגוד). תתקיים גם השתלמות בישראל, כאשר חלק מהתקציב יינתן גם לאיגודים שרוצים לעשות השתלמות מקצועית ברמה גבוהה עם מומחים מהעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully