וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אום אל פאחם תעביר למכבי תל אביב 1,500 כרטיסים לגביע

4.12.2022 / 13:22

האוהדים הצהובים יקבלו יציע שלם במשחק בעכו. איביץ' ושחקניו ישחקו היום נגד אדנה דמירספור (16:00, ספורט3) וישובו ארצה מחר

תיקתקנו: סיכום אירועי הספורט 4.12/ספורט1

מכבי תל אביב תקיים אחר הצהריים (ראשון, 16:00, ספורט3) את משחק האימון השני שלה במחנה האימונים באנטליה, נגד אדנה דמירספור. מחר תשוב הקבוצה לישראל ותחל בהכנות לקראת משחק גביע המדינה בעוד שבוע נגד הפועל אום אל פאחם, כאשר עוד קודם, ביום רביעי, צפוי לה משחק בגביע הטוטו מול הפועל ירושלים.

אוהדי הקבוצה כבר מחכים לחזרה לפעילות ולמרות המונדיאל בקטאר, יש ציפייה לשוב ולשחק כאן ברמה המקומית. רק ביום חמישי צפויה אום אל פאחם לשחרר למכירה את הכרטיסים למשחק הגביע אשר מעורר הרבה עניין, בין היתר בשל העובדה שפאחם הדיחה את מכבי תל אביב ו-ולאדן איביץ' בעבר.

יו"ר הקבוצה, אבו אלעם, נמצא כבר בקשר עם הנהלת מכבי תל אביב ולמרות שהוא יכול לאפשר מכירה של 10 אחוז בלבד ליריבה, הוא לא מתכוון לנהוג כך וצפוי להוציא למכירה כ-1,500 כרטיסים לטובת האוהדים הצהובים - שמהווים למעשה תכולת יציע שלם באצטדיון בעכו. המשמעות היא שלאוהדי אום אל פאחם יהיה היציע המרכזי, בו כ-3,500 מקומות.

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
מצפים לחזרת הקבוצה. אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

בפאחם האמינו עד הרגע האחרון שהמשחק ייערך באצטדיון המקומי בעיר ושיהיו בו 8,000 צופים, אבל הקבוצה לא הצליחה להשיג עדיין את כל האישורים, בעיקר של משרד התמ"ת, ולכן היא תיאלץ לשחק בעכו עם מספר צופים נמוך יותר.

הקבוצה מהליגה הלאומית שבה ביום שישי ממחנה אימון שהתקיים באילת וכמו מכבי תל אביב, גם לה יש עוד משחק לפני הגביע, במסגרת הליגה הלאומית נגד הפועל רמת גן. "הפתענו את מכבי תל אביב בגביע, אבל זה יכול לקרות פעם ב-10 שנים ולכן לפני זה, אנחנו רוצים 3 נקודות בליגה כי שם זו התחרות האמיתית שלנו", אמרו הבוקר באום אל פאחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully