וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: גנץ מבקר במוזיאון הספורט היהודי בכפר המכביה, Winner טבריה הבינ"ל יוצא לדרך

גנץ והשרים ביקרו במוזיאון הספורט היהודי העולמי שנחנך לאחרונה. מרתון טבריה יוזנק ביום שישי, הטוטו יהיה נותן החסות הרשמי למירוץ בפעם העשירית

שר הביטחון בני גנץ וכל שרי וחברי הכנסת של סיעת המחנה הממלכתי, ביחד עם אמיר פלד יו"ר מכבי תנועה עולמית, אמיר גיסין, מנכ"ל מכבי תנועה עולמית, ודרור מורד, מנכ"ל כפר המכביה, בביקור במוזיאון הספורט היהודי בכפר המכביה. מורג ביטן,
שר הביטחון בני גנץ וכל שרי וחברי הכנסת של סיעת המחנה הממלכתי, ביחד עם אמיר פלד יו"ר מכבי תנועה עולמית, אמיר גיסין, מנכ"ל מכבי תנועה עולמית, ודרור מורד, מנכ"ל כפר המכביה, בביקור במוזיאון הספורט היהודי בכפר המכביה/מורג ביטן

שר הביטחון בני גנץ וחבריי סיעת המחנה הממלכתי נפגשו במלון כפר המכביה לסיכום הקדנציה ולקראת ההתארגנות של הסייעה לקראת כניסת הממשלה החדשה. בסוף המפגש גנץ והשרים ביקרו במוזיאון הספורט היהודי העולמי שנחנך לאחרונה, ומציג סיפור מרגש של הספורט היהודי ממאה ה-19 ועד היום עם תצוגה שלמעלה מ-1,000 פריטים נדירים שמספרים את ההיסטוריה של הספורט היהודי ב-100 שנים אחרונות.

גנץ ושרי המחנה הממלכתי התקבלו ע"י אמיר פלד, יו"ר "מכבי תנועה עולמית", ואמיר גיסין המנכ"ל, קיבלו הסברים והצטלמו לצד מוצגים כמו מדליית הזהב שזכה גל פרידמן באולימפיאדת אתונה 2004, חליפת הג'ודו איתה זכתה יעל ארד במדליית כסף באולימפיאדת ברצלונה 1992, גביע אירופה בכדורסל בו זכתה מכבי תל-אביב בשנת 1977, כפפת הבייסבול של סנדי קופקס, מגדולי שחקני הבייסבול בהיסטוריה, ועוד.

גנץ ציין בתום הביקור במוזיאון: "זאת הייתה חוויה מיוחדת הייתה ומדינת ישראל יכולה להתגאות בהישגים של ספורטאים היהודים וישראלים ב-100 השנים האחרונות".

מאיר ברדוגו. יחצ,
מאיר ברדוגו/יחצ

על הרקע הקסום של הנוף המרהיב של הכנרת, יוזנק ביום שישי, 9.12, המרתון ה-45 של העיר טבריה - מרתון Winner טבריה. המועצה להסדר ההימורים בספורט תשמש נותנת החסות הראשית של האירוע, וזו הפעם העשירית.

השנה צפויים כ-7000 אצנים, ממדינות רבות, להשתתף במירוצים, שיתקיימו בין השעות 06:00 ל-13:00, במספר מקצים: ריצת 5 ק"מ, ריצת 10 ק"מ, חצי מרתון (21.1 ק"מ), ומרתון מלא (42.2 ק"מ).

מרתון ווינר טבריה הבינלאומי משמש בפועל כאליפות ישראל במרתון, מכיוון שזהו המסלול המהיר ביותר בישראל, וככזה, רצים בינלאומיים מהדרג הגבוה מגיעים אליו, והתוצאות המושגות בו לאורך השנים הן הטובות ביותר. לרצים הישראלים המובילים המרתון מהווה הזדמנות לצבור ניקוד לקראת אולימפיאדת פריז 2024.

בשנה שעברה ניצח את מקצה המרתון דניאל מולושט שעצר את השעון אחרי 42.2 ק"מ על 2:17.08 שעות, בעוד במרוץ הנשים זכתה ביטי דויטש שקבעה זמן של 2:41.12 שעות. במקצה לחצי המרחק (21.1), ניצחו צמד רצים ישראלים: מארו טפרי בגברים עם זמן של 1:02.17 שעות ולונה צ'מטאי סלפטר בנשים עם זמן של 1:11.36 שעות. מסלול הריצה לאורך חופי הכנרת יוזנק מאזור מלון חוף גיא שבחלקה הדרומי של העיר עד לאזור עין גב וחזרה לנקודת ההתחלה. מדובר במסלול מישורי וממועט פניות המהווה מדי שנה "קרקע פורייה" לתוצאות שיא, כאשר תוצאת השיא של המרתון היא 2:07:30 אותה השיג הרץ פטריק טאמבווה מצרפת.

יו"ר הטוטו, שבתאי צור: "הטוטו גאה להיות נותן החסות הראשי של מרתון Winner טבריה בפעם ה-10. מרתון ווינר טבריה אשר מתקיים על רקע הנוף המרהיב של הכינרת מייצג את חזון הטוטו לפעול למען הספורט ההישגי לצד טיפוח הספורט העממי במדינת ישראל".

מנכ"ל הטוטו, מאיר ברדוגו: "אנו בטוטו שמחים להיות נותני החסות הראשיים של המירוץ, בפעם ה-10. אני מזמין את הציבור לקחת חלק ולהשתתף באחד מאירועי השיא של הספורט בישראל, המשלב הישגיות של אצנים ברמה הגבוהה ביותר לצד חוויה אדירה עבור ספורטאים חובבים מכל רחבי הארץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
האגודה למען החייל. יחצ,
כולם מאוחדים סביב הכדורגל/יחצ

אין כמו לסיים יום בבסיס עם קצת כדורגל. חיילי חטיבת כפיר בילו את הערב בבסיס כיסופים בצפייה במונדיאל, במועדון מפנק שהוקם על ידי האגודה למען החייל באמצעות תורמים מהארץ והעולם. אין ספק שהאווירה הייתה מתוחה, כשחצי מהם אוהדי גרמניה והחצי השני אוהדי יפן. מה שחשוב זה שבשנייה שנגמר המשחק, כולם חזרו לפעילות הצבאית כצוות מאוחד.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully