וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טייסון פיורי שמר על התואר לעיני 60 אלף איש, והתפרץ מול יריבו הבא

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 8:39

פיורי שוב גבר על צ'יסורה, ובסיום פרק כל עול על אולכסנדר אוסיק, מי שעשוי להיות יריבו הבא בקרב על תואר האלוף הבלתי מעורער: "יא גמד, אני אז**ן אותך"

תקציר: טייסון פיורי גובר על דרק צ'יסורה לעיני 60 אלף צופים בלונדון/ספורט1

טייסון פיורי שמר על תואר אלוף העולם במשקל כבד מטעם ה-WBC , כאשר גבר אתמול בלונדון (שבת) על דרק צ'יסורה לקראת קרב ענקים מול אולכסנדר אוסיק. פיורי בן ה-34 שמר על המאזן המושלם שלו ללא הפסד לעיני 59,769 איש באצטדיון טוטנהאם. צ'יסורה, 38, ספג שוב ושוב מהלומות מיריבו, עד שהשופט קבע נוקאאוט טכני והפסיק את הקרב בסיבוב העשירי.

אוסיק, שמחזיק בחגורות האלוף מטעם IBF, IBO, WBO ו-WBA, היה בלונדון וצפה בקרב. "אתה הבא בתור!", קרא לעברו פיורי, "פוסי, אני לא כמוך באדיבילדר, אני הולך למחוק אותך".

עבור צ'יסורה זה היה ההפסד ה-13 בקריירה ב-46 הקרבות שלו והרביעי שלו בחמשת האחרונים. מוקדם יותר השבוע, השניים לחצו ידיים והבטיחו את "הסיבוב הראשון הטוב ביותר שראה משחק המשקל הכבד אי פעם".

ומול אווירה מדהימה - למרות התנאים הקרים באירוע לילה בדצמבר בלונדון באוויר הפתוח - שני הלוחמים ניסו לספק את הבידור שהבטיחו. אבל הקרב אכן הוכיח פערים עצומים, מאחר שפיורי היה רמה מעל יריבו וכעת הוא יכול לצפות לעימות מול אוסיק האוקראיני ב-2023 על תואר האלוף הבלתי מעורער.

פיורי, שחזר לפעולה לאחר שאמר שיפרוש מאיגרוף באפריל, כיוון לפחות שלושה קרבות בשנת 2023. בסצנות כאוטיות לאחר מכן, הוא קרא תיגר על שני יריבים - גם אוסיק וגם הבריטי הבלתי מנוצח ג'ו ג'ויס - בו זמנית.

כשנשאל לגבי התמודדותו עם אוסיק בן ה-35, ענה פיורי: "איפה הארנב?". בעוד אוסיק התעמת איתו ליד החבלים, פיורי הוסיף: "אוסיק, אתה הבא, גמד קטן בן 15. עשיתי אוקראיני אחד, [ולדימיר] קליצ'סקו, בוא נתחיל... יא גמד מכוער, אני הולך לז**ן אותך". כשג'ויס הופיע אז, פיורי אמר: "אני אומר שג'ו ג'ויס, לוחם מבריק, מגיע לו קרב על התואר. אם הארנב [אוסיק] לא נלחם, נילחם בוומבלי".

עם זאת, עדיין יכול להיות מכשול שכן פיורי, בראיון מאוחר יותר ל-ESPN, אמר שיש לו בעיות בידו ואולי יזדקק לניתוח במרפק הימני שלו "שייקח בערך 6-8 שבועות להחלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully