וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון הפסידה בחולון, הפועל ראשון לציון לבדה בפסגה

אור לוי קבע שיא כיבושים העונה עם 17 שערים והוביל את קבוצתו ל-30:39 מפתיע, האדומים מעיר היין יסיימו את הסיבוב הראשון בליגת העל בכדוריד בפסגה אחרי 27:35 בחבל אילות. ניצחונות גם למכבי ראשל"צ, הפועל אשדוד, בני הרצליה וא.כ נס ציונה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

המחזור ה-10 ולפני האחרון של הסיבוב הראשון בליגת ווינר בכדוריד הסתיים היום (שישי) וטרם הושלמה תמונות ארבע הראשונות בטבלה שיעפילו אוטומטית לרבע גמר גביע המדינה, להוציא את המוליכה הפועל ראשון לציון שתסיים את הסיבוב הראשון בפסגה וא.ס. רמת השרון שהבטיחה גם היא את מקומה ברביעייה, השאלה רק באיזה מקום תסיים וזאת על אף הפסד מפתיע בחולון. הכרעה לגבי המיקומים לקראת משחקי גביע המדינה תהיה רק בשבוע הבא במסגרת המחזור ה-11 שייצא לדרך ביום שני במפגש בין א.ס. רמת השרון לאס"א תל אביב.

ניבו לוי מול פיליפ לאובץ' במפגש בין קרית מוצקין להפועל אשדוד. אלי בן גוזי, הפועל אשדוד, אתר רשמי
ניבו לוי בדרך לשער מול מוצקין/אתר רשמי, אלי בן גוזי, הפועל אשדוד

מ.כ. חולון - א.ס. רמת השרון 30:39

ההפתעה של המחזור היא התבוסה שהנחילה חולון לרמת השרון. החניכים של ניסים פלח עם ניצחון מוחץ, כשאור לוי קובע שיא כיבושים לשחקן העונה - 17 שערים! רמת השרון עם הפסד שני העונה. לידור פסו ותום ליבוב הוסיפו 5 שערים כ"א לחולון, אור ממן וריף כהן 3 כ"א, פטריק אובינה ואבירן יוסף 2 כ"א. כבשו לרמת השרון: איבן מושיץ' 7, מילאן פאבלוביץ' 6, אביעד בן זימון 5, מרקו צ'ורצ'יץ' ודניאל שקלים 3 כ"א, יוסי אפו וטל הרשקוביץ 2 כ"א, דניאל צרפתי ואוראל נחמני 1 כ"א.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

הפועל חבל אילות - הפועל ראשון לציון 35:27

המוליכה מעלה את מאזנה ל-1:9 ניצחונות-הפסד (18 נק'). מנגד המארחת מקיבוץ יטבתה נותרת במקום הלפני האחרון עם 3 נק'. איתי סורקיס ואולג אסטראשפקין הובילו את מבקיעי הפועל ראשל"צ עם 6 כ"א, עידו פלח, רועי ליבגוט ואסף שרון הוסיפו 4 כ"א, נמניה פירבאק 3, אנטוניו פריבאניץ, חן ליבגוט, תומר בונדהיימר ואראל צייטלר 2 כ"א. דרקו טודורוביץ' הוביל את מבקיעי אילות עם 9 שערים, יאיר טסטה 6, אנדי קוגן 5, טל קדמי 3, ים שוובר 2, אלון סופר ודין סויפרמן 1 כ"א.

בני הרצליה - הפועל קרית אונו 29:43

הרצליה שבה לנצח לאחר שני הפסדים רצופים לרמת השרון ולמכבי ראשל"צ. קרית אונו, שספגה שערי שיוויון ב-3 המשחקים האחרונים, חוותה היום תבוסה - והיא עם ניצחון בודד ב-10 מחזורים. כבשו להרצליה: ניב צורף ושון סלס 7 כ"א, נמניה גויקוביץ' 6, עומר אליאס 5, אסף אוחיון, גל שניידר ירדן לחמן ותומר טואג 3 כ"א, עדן ג'ינג'י, דושאן אנדרייביץ' ורועי אביטבול 2 כ"א. בשער הרצליה בלטו איבן מורוז וליאור שיין. כבשו לאונו: טאריק קאסומוביץ' 8, מילוש דוליץ' ואיתי שלמא 4 כ"א, מילוש סאביץ' ואוראל מחלוף 3 כ"א, אלון שולמן ואילייה מוסיינקו 2 כ"א, לידור פינטו ועידו צ'רנובילסקי 1 כ"א.

המפגש בין הרצליה לקרית אונו. בני הרצליה, אתר רשמי
התאוששה אחרי שני הפסדים רצופים. בני הרצליה/אתר רשמי, בני הרצליה

הפועל רמת גן - מכבי ראשון לציון 34:30

אחרי שורת תבוסות, הפועל רמת גן היוותה יריב שקול למכבי ראשל"צ לאורך מרבית דקות המשחק - אבל בסיום רשמה את ההפסד העשירי - והיא עדיין היחידה ללא נקודות בליגת ווינר. מכבי ראשל"צ מנגד מעלה את מאזנה ל-14 נקודות בצמרת. כבשו לר"ג: ניקולא לאזיץ' 9, אופיר סימון 5, אורי גז ועילאי בן יעקב 4 כ"א,עומר עוזיאל 3, יהונתן צביון 2, לידור כץ, עומר סימון וניצן סגל 1 כ"א. מכבי ראשל"צ: ירמי סידי 7, קסם עמיאל 6, פאבל אטמן ונדב ניזרי 5 כ"א, איוון קראצ'יץ' 4, גיא גרא 3, גאפר חדזימרוביץ' 2, עמית מוטולה וגל עזריאל 1 כ"א.

מכבי קרית מוצקין - הפועל אשדוד 43:33

האלופה לא התקשתה מול קרית מוצקין וככל שהדקות חלפו היתרון שלה הלך וגדל. עומר גרא הוביל את אשדוד עם 7 שערים, איתי סויסה וריסטו וויאצ'יץ' 6 כ"א, עמית סטלמן ולו אקסברוד 5 כ"א, אביב לייפר וניבו לוי 4 כ"א, יובל כץ 3, אופיר כהן 2, אור פרקש 1. אורן מאירוביץ סיים עם 8 עצירות (מ-27 זריקות) וסבסטיסלב ורקיץ' עם 5 עצירות מ-17.

אס"א תל אביב - א.כ נס ציונה 32:30

הטייגרים מנס ציונה עלתה למקום השביעי עם 7 נק' (כמו מוצקין שיורדת למקום ה-8), ומשיגים ניצחון ראשון מאז המחזור ה-3. אס"א עוד הוליכה בפתיחה, אבל הכניסה של המרכז הקרואטי שהצטרף לנס ציונה, מרקו קובטיץ', הביאה את השינוי - בעיקר במחצית השנייה. אס"א מנגד במקום ה-10 עם 4 נקודות.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully