וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: המומנטום של ירושלים יימשך נגד העולה החדשה?

2.12.2022 / 17:02

המחזור השמיני בליגת העל (19:00): כשהיא ברצף נהדר של ניצחונות ולאחר שאיבדה את נועם דוברת שנפצע, הקבוצה מהבירה תארח את קרית אתא של אברהמי במדיה ייעדר מייקל בריסקר

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

המחזור השמיני בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (שבת, 19:00) בירושלים כשהקבוצה המקומית הפועל ירושלים תארח את העולה החדשה עירוני קרית אתא. ירושלים מגיעה למשחק עם חמישה ניצחונות ושני הפסדים, ואילו קרית אתא ניצחה שלושה משחקים והפסידה ארבעה.

קאדין קרינגטון, שחקן הפועל ירושלים לצד ליוואי רנדולף. דני מרון
יארחו את העולה החדשה/דני מרון

רצף הניצחונות הנהדר של הפועל ירושלים נמשך גם השבוע עם ניצחון גדול על מכבי תל אביב בהיכל מנורה וניצחון ביתי חשוב על באקן ברס הדנית בליגת האלופות. עם זאת, התקופה הנהדרת והניצחונות נהרסו עם הפציעה של נועם דוברת, רכז הקבוצה, שסובל מקרע ברצועות ברכו וגמר את העונה. בירושלים עושים מאמצים על מנת למצוא מחליף לדוברת, ובמקביל יקוו לקבל בחזרה את עוז בלייזר למשחק נגד קרית אתא אחרי מעל חודש מאז שנפצע. בקבוצה מקווים כי השחקנים יגיעו בצורה הנכונה למשחק ויעברו את המשוכה.

שני ניצחונות ביתיים חשובים על הפועל חיפה והפועל גלבוע/גליל הקפיצו את קרית אתא מעל המקום האחרון וקירבו אותה למרכז הטבלה, אלא שכמו הפועל ירושלים, גם בקרית אתא חוסר מזל גדול. הגארד מייקל בריסקר שהצטרף לקבוצה אחרי פתיחת העונה סובל מפציעה בירכו, ועדיין לא ברור כמה זמן ייעדר, כשאת המשחק מחר הוא יחמיץ בוודאות. בקבוצה מקווים להתעלות של השחקנים האחרים כדי לנסות ולחולל סנסציה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully